پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۰۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
واقعا در این چند سال در بخش تعاون چه کردی؟ چه کارنامه قابل دفاعی داری؟ بنا بر ملاحظاتی سر به سرت نگذاشتیم. آنقدر سوژه رسانه‌ای داشته و داری که حداکثر سه ماهه می‌شود پرونده‌ها بست. اما هم خودت می‌دانی و هم ما که متاسفانه مصلحت اجازه ورود موثر نداده و نمی‌دهد. توصیه دوستانه می‌کنیم که به کار خودت برسی بهتر است. این چند ماهه را هم به سلامتی به اتمام برسان تا بعد.

  شعار سال:تیم شریعت است و شریعت هم بنوعی آماده حضور در دولت چپ و راست. شیوه نامیمون سیاسی که تیشه به ریشه توسعه و تمدن این مملکت زده و بجای مطالبه گری از وزیر و وکیل، فضا را برای برخی خواص بازگذاشته است.

کبیری از همان تیم است. کار در ستاد فلانی و کسب پست معاون وزیری با کمترین صلاحیت ها. بگذارید تخریب احتمالی ایشان را کنار بگذاریم و بگوئیم فعالیت در پست معاون وزیری در حالی که ده ها مدیر شایسته و کامل تر از ایشان برای تصدی این پست وجود داشته و دارد.

به برادر عزیزمان جناب کبیری پیشنهاد می شود، کار تعاون و چالش های عدیده این حوزه  را جدی تر بگیرد و به مسائل حاشیه ای کمتر ورود کند.

تعاون به اندازه کافی کار دارد و شما هم به حد لازم عقب هستید، لذا عالم سیاست را به سیاسیون واگذار کنید.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال خبرگزاری برنا

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
مدریت دولتی ایران سراسر شعاره، حالا شما گیر دادین به این؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین