پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
حسا‌م‌الدین آشنا مشاور فرهنگی روحانی با همکاری مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری پروژه گفتگو‌های تاریخ شفاهی درباره ۲ دوره دولت روحانی را اجرایی کرده است. فایل منتشر شده سخنان ظریف، که جنجال‌ها و چالش‌های زیادی را به دنبال داشته، میوه نارس و دستپخت همین پروژه تاریخ شفاهی است.
شعار سال: حسا‌م‌الدین آشنا مشاور فرهنگی روحانی با همکاری مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری پروژه گفتگو‌های تاریخ شفاهی درباره ۲ دوره دولت روحانی را اجرایی کرده است.

برای این پروژه، یک استودیو بزرگ و کاملا مجهز ساخته شده و حدود ۳ میلیارد تومان نیز برای این پروژه بودجه اختصاص داده شده است.

در قالب این پروژه با اعضای هیئت دولت، شامل معاونان روحانی، وزرا و معاونان وزرا، گفتگو‌هایی صورت می‌گیرد.

در ماه‌های اخیر با برخی از معاونان روحانی مانند عیسی کلانتری، اسحاق جهانگیری، ظریف و تعدادی از وزرای دیگر گفتگو شده است.

فایل منتشر شده سخنان ظریف، که جنجال‌ها و چالش‌های زیادی را به دنبال داشته، میوه نارس و دستپخت همین پروژه تاریخ شفاهی است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از تابناک آنلاین
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین