پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۷۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از تلاش این شرکت برای رفع نواقص فنی شبکه توزیع آب شرب شهر یاسوج خبر داد.

شعارسال: سید علی لدنی‌نژاد  در کمیته تنش آبی که با حضور مدیران و کارشناسان شرکت آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبارات تنش آبی در شهرهای دارای تنش آبی استان با تلاش همکاران به خوبی کنترل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ۶ ماه دوم سال جاری و با توجه به کاهش میزان مصرف فرصت مناسبی که مشکلات و نواقص موجود در شبکه توزیع به خصوص در شهر یاسوج برطرف شود، اظهار کرد: در کنار این کار موضوع فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف نیز باید به صورت جدی پیگیری و ادامه یابد.

وی پیچیدگی و وجود برخی نواقص فنی شبکه توزیع آب شرب شهرهای استان به خصوص شهر یاسوج را یکی از عوامل دخیل در مشکلات توزیع آب شرب دانست و گفت: با تغییر الگوی مصرف مشترکین مدیریت مخازن آب شرب نیز باید تنظیم شود تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

لدنی‌نژاد تلاش برای پایداری آب در تمامی نقاط شهرهای استان به خصوص در شهر یاسوج را از برنامه‌های اصلی کمیته تنش آبی دانست و گفت: رفع نواقص فنی شبکه توزیع و برنامه‌ریزی منسجم موجب تحقق هرچه بیشتر این هدف خواهد بود.

وی بر لزوم پیگیری جدی مصوبات کمیته تنش آبی استان تأکید کرد و گفت: در کنار همه این موضوعات باید فرهنگ‌سازی و مد نظر همه مدیران آب و فاضلاب باشد تا شهروندان در زمینه مدیریت مصرف همکاری بیشتری داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت کبنا، تاریخ انتشار: 2آبان1395، کدخبر: 207065: www.kebnanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین