پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
دکتر حسن رحیم‌پور در حساب توییتری خود نوشت: ظاهرا پرده دوم بازی تکراری آمریکا با ایران، با شرکت نوبتی (جمهوری‌خواه - دمکرات) شروع شده است. سانس چندم از فیلم چماق و هویج و شاید زنگ آغاز ۱۸ سال دیگر مذاکره؟

شعار سال:دکتر حسن رحیم‌پور در حساب توییتری خود نوشت: ظاهرا پرده دوم بازی تکراری آمریکا با ایران، با شرکت نوبتی (جمهوری‌خواه - دمکرات) شروع شده است.
 
سانس چندم از فیلم چماق و هویج و شاید زنگ آغاز ۱۸ سال دیگر مذاکره؟ قصه پیوند گرگ و شغال، با شرکت کارمندان خوب و المامور معذور و دلالانی که برای جان‌های کر (و رب‌النوع‌شان، جان کری) نقش «جواد» قصه را بازی می‌کنند، حال منتظر چشم‌بندی مشترک آمریکا و دوستان باشید.
 
احتمالاً به‌زودی (تا پیش از انتخابات)، مقداری هویج کهنه خیس‌کرده، وسط «میدان دیپلماسی» خواهد افتاد و آنگاه پیدا کنید خرگوش ماجرا را که دیگر گوش هم ندارد تا صدای لعنت مردم را بشنود.
 
به جان جواد، «ماجراهای جان و جواد» می‌تواند ۱۸ سال دیگر هم ادامه یابد تا نوه‌های ما هم از تجربه شروع از صفر در مذاکرات، لذت ببرند. خط حسن تقی‌زاده و محمدعلی فروغی در دیپلماسی تا حسن روحانی ادامه یافته، و اینجا هنوز متاسفانه آخر خط نیست.
 


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رجانیوز ، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت1400، کدخبر: ،www.rajanews.com،346827

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین