پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
‌نمی‌دانم موضوع بازداشت برادرم به حضور من در انتخابات ۹۶ ارتباط دارد یا خیر. خبر بازداشت او را از رسانه‌ها شنیدم. در مبارزه با فساد نباید هیچ خط قرمزی باشد. چرا پرونده کوچک را به بزرگ‌ترین پرونده تبدیل می‌کنند و در مورد پرونده‌های میلیاردی سکوت می‌کنند.

شعار سال:یکی از گرفتاری‌های من این است که هرشب در خانه فرزندانم به من می‌گویند چرا دولت برای گرانی‌ها کاری نمی‌کند.
 
نمی‌دانم موضوع بازداشت برادرم به حضور من در انتخابات ۹۶ ارتباط دارد یا خیر. خبر بازداشت او را از رسانه‌ها شنیدم. در مبارزه با فساد نباید هیچ خط قرمزی باشد. چرا پرونده کوچک را به بزرگ‌ترین پرونده تبدیل می‌کنند و در مورد پرونده‌های میلیاردی سکوت می‌کنند.
 
برادر من که قائم‌مقام یا معاونم نبوده، من هیچ ارتباط کاری با او نداشتم. در پرونده  او یک رانت یا سوءاستفاده دولتی وجود ندارد و تمام فعالیت‌هایش در بخش خصوصی بوده و مربوط به دولت قبل است. دو اتهام متوجه برادرم شده است. من فقط به مسئولان قضایی گفتم به این موضوع عادلانه رسیدگی شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فردا  ، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت1400، کدخبر: 1063650،www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین