پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۸۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
حسن عباسی معتقد است که به جای افراد و موسسات روی رفع تحریم "یوترن"، "ایسا" و "کاتسا" تمرکز کنید. اگر یوترن برطرف شود، قانون ایسا در خصوص سرمایه گذاری در کنگره آمریکا لغو شود و تحریم کاتسا دوره ترامپ هم برطرف شود، خود به خود افراد و سازمان‌ها از تحریم خارج می‌شوند.
شعار سال: مذاکره کنندگان همین الان در وین در حال اشتباه کردن هستند و باید به جای افراد و موسسات روی رفع تحریم "یوترن"، "ایسا" و "کاتسا" تمرکز کنید.

حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین در دانشگاه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده ایران هم اکنون در وین باید سر موضوعاتی مانند "یوترن"، "ایسا" و "کاتسا" بحث کنند، گفت: باید به غربی‌ها بگویند یوترن برطرف شود، قانون ایسا در خصوص سرمایه گذاری در کنگره آمریکا لغو شود و تحریم کاتسا دوره ترامپ هم برطرف شود.
 
با لغو این سه تحریم، خود به خود افراد و سازمان‌ها از تحریم خارج می‌شوند. زیرا تا مادامی که چرخه یوترن در مورد ما اجرا نشود، پول‌های ما در سرتاسر دنیا بلوکه شده باقی می‌ماند!
 
تعداد بازدید : 203


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از آپارات، تاریخ انتشار: ۱۴اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: aparat.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
همین اقای عباسی که داره اینطوری در مورد رفع تحریم حرف میزنه خود تحریم رو اعث رشد کشور میدونسته
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
تحریم ها کمر مردم را خم کرد دولتی ها مشکلی ندارند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
اگه ایشون گفتن تحریم باعث رشد است درست گفته نه اینکه موافق تحریم باشد بلکه در زمانی که مجبوریم و در شرایط تحریم بسر می بریم همه تحریم هم ۶۰درصد مانع ایجاد میکند اما در عوض ۴۰ درصد باعث رشد و پیشرفت میشود.چون از قدیم میگویند آدمی در رنج می جوشد و در گنج می پوسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین