پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
ساسان تاجگردون برادر غلامرضا تاجگردون قصد دارد تا جای برادر خود که قبلا اعتبارنامه‌اش در مجلس رد شده را بگیرد. اما خبر‌ها حکایت از آن دارد که وی مشکل قانونی برای تایید صلاحیت و حضور در انتخابات میان دوره‌ای گچساران دارد.

شعار سال: براساس اطلاعیه وزارت کشور وی باید از معاونت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری تا روز 13 مهرماه اسعفا می‌داده است. اما ساسان تاجگردون حتی در تاریخ 19 مهر 99 در جلسه شورای معاونان و مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حضور داشته و خبر آن نیز در خروجی پرتال وزارت نیز منتشر شده است.
 
احتمالا همین مساله باعث می‌شود، تلاش‌های خانواده تاجگردون برای آنچه منتقدان «موروثی کردن نمایندگی» می‌دانند مانع ایجاد کند و یکی از دلایل عدم احراز صلاحیت او شود.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رجانیوز ، تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت1400، کدخبر: ،www.rajanews.com،347040

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
بايد خانوادگي اين هارو مقطوع الرجال كنن حتما تا نيان انتخابات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین