پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
محسن رضایی چندین بار نیز طی مدت اخیر به قم سفر کرده است و با برخی از مراجع و علما دیدار داشته است. از جمله، وی در فرودین ماه سال جاری در جریان سفر به قم با آیت الله علوی بروجردی دیدار کرد. آیت الله علوی بروجردی یکی از اساتید دروس خارج حوزه علمیه می‌باشد که معتقد است: «اقتصاد اسلامی»، «جامعه‌شناسی اسلامی» و «روان‌شناسی اسلامی» و به طور کلی «علوم انسانی اسلامی» نداریم
شعارسال :محسن رضایی چندین بار نیز طی مدت اخیر به قم سفر کرده است و با برخی از مراجع و علما دیدار داشته است. از جمله، وی در فرودین ماه سال جاری در جریان سفر به قم با آیت الله علوی بروجردی دیدار کرد. آیت الله علوی بروجردی یکی از اساتید دروس خارج حوزه علمیه می‌باشد که معتقد است: «اقتصاد اسلامی»، «جامعه‌شناسی اسلامی» و «روان‌شناسی اسلامی» و به طور کلی «علوم انسانی اسلامی» نداریم!
محسن رضایی برای سومین بار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شده است؛ آقا محسن برنامه‌های انتخاباتی خود را نیز با سفر‌ها و مصاحبه‌های تفصیلی که انجام می‌دهد نیز کلید زده است. رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ برای نخستین بار کاندیدا شد و با اخذ ۶۸۱ هزار رأی کمتر از ۲ درصد آرای رأی‌دهندگان را به خود اختصاص داد. این فرد، ۴ سال بعد از آن، در انتخابات ۹۲، حدود ۳ میلیون ۸۰۰ هزار رأی کسب کرد و نظر کمتر از ۱۱ درصد رأی دهندگان را به خود جلب کرد.

محسن رضایی در جریان انتخابات ۸۴ نیز قصد کاندیداتوری داشت که با مشاوره یکی از مشاورانش به نام فواد صادقی از نامزدی صرف نظر کرد. فواد صادقی در همین زمینه می‌گوید: در انتخابات ٨۴ انتظار از من وجود داشت که به محسن رضایی کمک کنم و این کار را هم انجام دادم. چند روز مانده به انتخابات من با رضایی صحبت و ایشان را متقاعد کردم که فضا برای شما فضای مساعدی نیست و او پذیرفت که انصراف بدهد. از ابتدا کسانی با نامزدی رضایی مخالف بودند، ولی وقتی من هم با ایشان صحبت کردم قبول کرد و به من گفت بیانیه انصرافم از نامزدی را بنویس و منتشر کن. خود من آن بیانیه را نوشتم.

فواد صادقی همان فردی است که در شهریور ۹۵، یکی از خبرگزاری‌ها خبر بازداشت او را منتشر کرد؛ صادقی اردیبهشت ماه سال ۹۲ نیز پس از جنجال فایل صوتی منتسب به احمدی نژاد در خصوص جابه‌جایی هشت میلیون رای در جریان انتخابات ۸۸، بازداشت شده بود.

علی‌ایحال، آقا محسن فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس و دبیر فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، این بار برای نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ از همیشه مصمم‌تر است؛ هفته پیش تصویری از محسن رضایی و دو نامزد احتمالی دیگر انتخابات، یعنی سعید محمد و رستم قاسمی منتشر شد؛ تصویر به گونه‌ای القاء می‌کرد که سعید محمد و رستم قاسمی به دیدار محسن رضایی رفته اند و قصد دارند به نفع او از کارزار انتخابات کنار بکشند.

محسن رضایی چندین بار نیز طی مدت اخیر به قم سفر کرده است و با برخی از مراجع و علما دیدار داشته است. از جمله، وی در فرودین ماه سال جاری در جریان سفر به قم با آیت الله علوی بروجردی دیدار کرد. آیت الله علوی بروجردی یکی از اساتید دروس خارج حوزه علمیه می‌باشد که معتقد است: «اقتصاد اسلامی»، «جامعه‌شناسی اسلامی» و «روان‌شناسی اسلامی» و به طور کلی «علوم انسانی اسلامی» نداریم!

یکی از کانال‌های تلگرامی درباره فعالیت‌های انتخاباتی پردامنه رضایی نوشته است: رضایی جلساتی نیز با حضور حسین دهقان داشته تا نقش پدری را در میان نامزد‌های نظامی (من‌های قالیباف) و جوان بازی کند. جالب اینکه محسن رضایی در برخی از جلسات گفته که من توانایی بیشتری در مدیریت نامزد‌ها و دولت آینده حتی نسبت به آیت الله رییسی دارم و بهتر است ایشان نیز از من حمایت کنند! در آخرین نظرسنجی صداوسیما تنها ۱.۵ ٪ رای داشته و نامزد‌هایی که با او جلسه برگزار می‌کنند تنها قربانی بازی انتخاباتی «آقا محسن» شده و وجاهت خود را هزینه چندمین حضور انتخاباتی او می‌کنند.

این کانال تلگرامی همچنین مدعی شده که محسن رضایی از کسالتی نیز رنج می‌برد که برخی اطبا سعی کردند آن را لااقل در زمان انتخابات مهار کنند.

شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت مدارا، تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۶۱۶۹۹، modara.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین