پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور ما به دولت فراگیر و برخوردار از عزم همگانی نیاز دارد که دست به یک نهضت و جنبش و قیام بزند و جهش تولید را رقم بزند و ظرف چهار سال، بیست سال کشور را پیشرفت بدهد. بعضی مدیران کشور صدای آژیر خطر اقتصادی را نمی‌شوند. باید لزوم تحرک بخشی به جامعه را فریاد بزنیم.
شعار سال: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که نام او به عنوان یکی از کاندیدا‌های احتمالی ریاست جمهوری مطرح است، روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی سراسر کشور گفت: کشور ما به دولت فراگیر و برخوردار از عزم همگانی نیاز دارد که دست به یک نهضت و جنبش و قیام بزند و جهش تولید را رقم بزند و ظرف چهار سال، بیست سال کشور را پیشرفت بدهد. بعضی مدیران کشور صدای آژیر خطر اقتصادی را نمی‌شوند. باید لزوم تحرک بخشی به جامعه را فریاد بزنیم.

این فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: روزی که من از سپاه کنار کشیدم، برای دفع خطر اقتصادی بود. امروز خطری که احساس می‌کنم، ده برابر آن زمان است. مردم سقوط ارزش پول ملی را در فاصله این هشت سال به چشم دیدند.

رضایی گفت: در هشت سال آینده، فارغ از تهدیدات و چالش ها، ایران فرصت‌های بسیار بزرگی دارد که می‌تواند یک شبه ره صد ساله را طی کند. اولین فرصت بزرگ کشور ما، مردم توانای ایران هستند؛ مردمی که با فطرت‌های پاک به بدرقه قاسم عزیز آمدند. این مردم باید احساس کنند که ما وعده نمی‌دهیم و برنامه داریم.

وی افزود: تحصیل کردگان و مراکز علمی و پژوهشی و زیرساخت‌های فراوان ایران اسلامی، دیگر مزیت‌های ما هستند. باید فراتر از حل مشکل بیکاری نیروی انسانی، به رفع بیکاری همه امکانات و منابع کشور فکر کرد و راهکار اندیشید. با هفته‌ای یک ساعت اشتغال، نرخ بیکاری را ۱۲ درصد محاسبه می‌کنند. اگر مبنای نرخ بیکاری را اشتغال ۲۲ ساعت در هفته درنظر بگیریم، درصد بیکاری نیروی انسانی از ۱۸ درصد عبور می‌کند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۰۰۷۳۶، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: رضایی ، انتخابات ، سپاه ، اقتصاد
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
مواظب باش برعکس نشه ظرف 4 سال بیای 20 سال کشورو عقب بندازی کاری که رییس جمهورای قبلی کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین