پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۴۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
ستاد انتخاباتی یک نامزد را می‌توان بعنوان برآیند فاضل و همگرایی‌ها و چارچوب مداری‌های آن نامزد محسوب کرد. اما از ستاد انتخاباتی بزرگ مردی، چون آقای رئیسی، خبر‌های خوبی به گوش نمی‌رسد. ورای درست یا غلط بودن، کانال تلگرامی رسانه مکتوبات در این خصوص ادعا‌هایی دارد که در ادامه متن بدان اشاره شده است. منتظر دریافت و انتشار نظرات منتقدین برای افزایش صحت و درستی اطلاعات دریافتی هستیم.

شعار سال:کانال تکی خطی انتخابات خبر داد:کاوه اشتهاردی از نزدیکان مهرداد بذرپاش و «رئیس هیأت مدیره شرکت نقش اول کیفیت» یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بدنام توسکا به عنوان مسئول رسانه‌ای ستاد حجت‌الاسلام رئیسی منصوب شده و کار خود را نیز آغاز کرده است.

مالکیت روبیکا و اداره قمارخانه های ستاره مربعی صداوسیما یکی از فعالیت‌های شرکت توسکا به شمار می رود.

 گویا قبیله های قدرت فاسد اصولگرا و مافیای اقتصادی اشان عزم کرده اند «ابراهیم» را به مسلخ ببرند، او تازه به قوه قضائیه سروسامان داده بود، شاید هدف این است هم دست رییسی از قوه کوتاه شود و هم آینده سیاسی اش خیلی زود در این انتخابات نابود شود.

کاش آقای رئیسی مشاوران هوشمندی دور و برش باشد و با طناب اصولگرایان به چاه نرود، او برای قوه قضائیه تاکنون مفید بوده است.

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال؛ برگرفته از رسانه مکتوبات

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین