پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
امام جمعه موقت میناب خطاب به مدیران این شهرستان گفت: با حرف زدن کارها درست نمی‌شود باید کارها عملیاتی شود و مدیران بایستی به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند.
شعارسال: غلامعلی ارجمند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: به یاد مرگ باشیم و برای مرگ فکر و اندیشه کنیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) افزود: هر روزی که در آن معصیت نشود آن روز عید است. شهرستان میناب میهمان‌پذیر و میهمان‌نواز و انقلابی است و مسافران نوروزی همه ساله با خاطره خوش، میناب را ترک می‌کنند که امسال هم قطعا چنین است.

امام جمعه موقت میناب گفت: سراسر استان در کنار جاده مشکل نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی وجود دارد، مسئولین به این موضوع توجه ویژه کنند.

ارجمند تصریح کرد: نیروی انتظامی در وقت نماز وسایل نقلیه‌ای که جلو مساجد پارک هستند را جریمه نکنند تا میهمانان نوروزی باخاطره خوش و رضایتمندی به عبادت مشغول شوند و خاطره‌ای خوش از این موضوع مهم داشته باشند.

وی در ادامه افزود: با قاطعیت جواب دشمنان داده‌ایم و خواهیم داد و هرچه پیروزی به دست آورده‌ایم از انفاس قدسیه امام خامنه‌ای است.

امام جمعه موقت میناب خطاب به مدیران گفت: با حرف زدن کارها درست نمی‌شود باید کارها عملیاتی شود و مدیران بایستی به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند.

ارجمند ادامه داد: نامه‌های امام خامنه‌ای به جوانان اروپا درسال 94 بسیار قابل تامل و حائز اهمیت بود و جوانان ما نیز بایستی به آن افتخار کنند و رهنودهای رهبری را آویزه گوش و سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی به روز تکریم مادر و همسر شهدا اشاره کرد و افزود: اگر مادر و همسران شهدا نبودند دشمن با ما چه می‌کرد. شهدا در دامن این شیرزنان پرورش یافته‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1394، کدخبر: nn30852191، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین