پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
مهاجری با یادداشت نامه‌ای خطاب به قالیباف از منصوب کردن شانزدهمین معاون در مرکز پژوهش‌های مجلس توسط علیرضا زاکانی خبر داد و نوشت: از آنجا که به مصداق ضرب المثل" مورچه چیه که کله پاچه‌اش چی باشه" واقعا نیازی به این همه خدم و حشم وجود ندارد، شفافیت در هزینه‌های این مرکز ضروری به نظر می‌رسد.
شعار سال: محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره مرکز پژوهش‌های مجلس به قالیباف نامه نوشت:

به قرار اطلاع، یکی از افراد ابواب‌جمعی جنابعالی موسوم به علیرضا زاکانی که گویا با حکم شما متصدی مغازه مرکز پژوهش‌های مجلس است و چندسال پیش شورای نگهبان بر صلاحیت او مهر"باطل شد"زده بود، روز گذشته شانزدهمین معاون این مغازه را هم منصوب کرده. با توجه به اینکه این مغازه حداکثر می‌توانسته ۵ معاون داشته باشد، ١١ دکه‌ای که وی تاسیس کرده مصداق مسلم "حیف اموال عمومی" است.

از آنجا که به مصداق ضرب المثل" مورچه چیه که کله پاچه‌اش چی باشه" واقعا نیازی به این همه خدم و حشم وجود ندارد، شفافیت در هزینه‌های این مرکز ضروری به نظر می‌رسد. بخصوص که یکی از آخرین معاونان مشارالیه عضو هیات مدیره چندشرکت از جمله یکی از شرکت‌هایی است که افکار عمومی آن‌ها را به عنوان مافیای کنکور می‌شناسند.

مقتضی است قبل از اینکه این اتفاقات علاوه بر "حیف" به "میل اموال عمومی" منجر شود، مشارالیه که طبق گفته مرحوم حسینیان در دوره‌های قبل مجلس، کار و کاسبی اش در جای دیگری بوده، به همانجا دیپورت شود و مفسده اش دامان جنابعالی را نگیرد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۷۸۵۴، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
ای بابا یه حرف جدید بزنید اینهمه افشاگری ها اونم در زمان اتخابات دلیلش چیه و چرا واکنشی هم بهش نشون داده نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین