پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
در واکنش به صحبت سخنگویِ شورایِ نگهبان که " افزون برنظارت‌های قبلی، اینبار سوابقِ مدیریتی نامزد‌ها هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت"، صادق زیباکلام در یاددداشتی نوشت: آفرین و احسنت براین همه احساس تعهد و مسئولیت. پیشرفت‌ها و موفقیت‌های چشمگیر ایران بدون تردید مدیونِ همین نظارت‌ها و دقت‌های شورای محترم نگهبان است که سبب شده تا شایسته‌ترین افراد برای خدمت انتخاب شوند.
شعار سال: جناب کدخدایی معزز، سخنگویِ شورایِ محترم نگهبان فرموده‌اند که افزون برنظارت‌های قبلی، اینبار سوابقِ مدیریتی نامزد‌ها هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. آفرین و احسنت براین همه احساس تعهد و مسئولیت. پیشرفت‌ها و موفقیت‌های چشمگیر ایران بدون تردید مدیونِ همین نظارت‌ها و دقت‌های شورای محترم نگهبان است که سبب شده تا شایسته‌ترین افراد برای خدمت انتخاب شوند. اینکه ایران موفق شده تا از همه نظر در عالیترین وضعیت قرار بگیرد، مرهونِ تلاش‌های دقیق نظارت استصوابی است که باعث شده فقط نوابغ موفق شوند به بهارستان و پاستور راه یابند. نظارت استصوابی باعث شده تا ایران با هیچیک از مشکلات و بحران‌هایی که سایر کشور‌ها با آن دست بگریبان هستند، روبرو نباشد. موفقیت بی نظیر ایران در واکسیناسیون کرونا آخرین نمونه دستاورد‌های نظام است.

نروژ، دانمارک، هند، ژاپن، مالزی، آمریکا و سایر کشور‌ها که این همه مشکل و گرفتاری دارند بواسطه آنست که مثل ما عقلشان نرسیده تا شورایِ نگهبان و نظارت استصوابی درست کنند تا افراد ناتوان و بی‌لیاقت نتوانند زمامِ امور کشورشان را بدست بگیرد.

در حالیکه در میهنِ ما نظارت استصوابی سبب شده تا سرنوشت کشور در دست کار آزموده‌ترین، شایسته‌ترین، توانمندترین و لایق‌ترین افراد قرار بگیرد. تازه از این به‌بعد شورای محترم نگهبان اعلام کرده که می‌خواهد توان مدیریت اجرایی نامزد‌ها را هم در نظر بگیرد که دیگر نور علی نور می‌شود.

تردیدی نیست که افزون بر نظارت‌های قبلی، تحقّق این مهم از جانب آن شورایِ جم جاه قوی شوکت ابد مدت جاوید اثر فرخنده اقبال، کمک به حل چند فقره مشکلات و نابسامانی‌های کوچک باقیمانده موجود کشور خواهد کرد و به یمن نظارت پر خیر و برکت استصوابی، فاصله میان سرزمین ما و بلاد راقیه دنیا از این هم که هست بیشتر شده و ممالک متمدنه مگر در خواب بتوانند به گرد پایِ فخرِ عالم بشریت یعنی ایران اسلامی اقبال پی برسند.

توئیتر صادق زیباکلام| ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از خبر ۲۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین