پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۳۶۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
سرتیپ پاسدار دهقان، مشاور مقام معظم رهبری در پی درگذشت مجتبی شیرالی؛ مدیرعامل کارخانجات نساجی بروجرد پیام تسلیتی صادر نمودند.
شعار سال: مجتبی شیرالی از اعضای برجسته ستاد انتخاباتی حسین دهقان بود و صدور این پیام علاوه بر اینکه موجب تسلای خاطر خانواده و همکاران مرحوم شیرالی گردیده در فضای عمومی نیز بازتاب‌های مثبتی در پی داشته است و بیانگر برخورداری سردار دهقان از روحیه قدردانی و توجه به همکاران است.

صادق خانی علی اکبری به نمایندگی از سردار دهقان با خانواده مرحوم شیرالی و اعضای هیئت مدیره نساجی بروجرد دیدار کرد و ضمن قرائت، پیام تسلیت مشاور مقام معظم رهبری را تقدیم خانواده مرحوم دکتر مجتبی شیرالی نمود.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون
به حقیقت بقا مختص ذات باریتعالی است و عروج به سوی او نیز مشیتی الهی است که برای همه افراد بشر مقدر گردیده است.

خبر درگذشت دکتر مجتبی شیرالی که پزشکی حاذق و مردمی بود و عمر شریف خود را صرف خدمت به مردم نموده، موجب تاثر و تالم گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده ایشان و همه دوستداران، کادر بهداشت و درمان کشور و خانواده بزرگ نساجی بروجرد تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر خواستارم.

سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کتاب رئیس جمهور نظامی، تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: -، www.khanialiakbari.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین