پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۵۴۷
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
ماریا زاخاروا سخنگوی وزرات خارجه روسیه با استقبال از آتش بس میان اسرائیل و فلسطین افزود: این اقدامی مهم، اما ناکافی است، برای جلوگیری از تنش‌ها باید شرایط لازم جهت آغاز مذاکرات مستقیم ایجاد شود.

شعار سال:زاخاروا در نشست مطبوعاتی هفتگی در مسکو تصریح کرد:  مسکو از آتش بس میان اسرائیل و فلسطین استقبال می کند. 
 
وی گفت: تلاش های جمعی در راستای ایجاد شرایطی جهت از سرگیری مذاکرات میان اسرائیل و فلسطین باید ادامه یابد.
 
 کابینه رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد.


آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه به مرحله اجرا گذاشته شد.
 
شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی به تازگی شاهد دور جدید مقاومت مردم فلسطین است. اقدامات رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی بیت المقدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شده است.
 
نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را آغاز کردند که تاکنون بر اثر آن، ۲۳۰ تن از جمله ۶۵ کودک، ۳۹ زن و ۱۷سالمند شهید و یک هزار و ۷۱۹ تن زخمی شده اند.
 


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84337776
 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین