پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۰۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
روز گذشته قالیباف در اظهارنظری عجولانه خطاب به تذکر علیرضا سلیمی اظهار داشت: "در تاریخ اول خرداد که مبنای سه ماه حذف فیلم‌ها بوده است بعد از این سه ماه حتما سازمان انرژی اتمی حق دسترسی به تصاویر و انتقال آن‌ها را ندارد و موضوع کاملا روشن است. "همچنین حسین شریعتمداری نیز نوشت: دولت موظف است دسترسی بازرسان آژانس به اطلاعات هسته‌ای کشورمان را متوقف کند، اما خبری در شورای عالی امنیت ملی منتشر شده که قرار است مهلت سه ماهه برای یک ماه دیگر هم تمدید شود! چرا؟!
شعار سال: بالاخره پس از دو روز گمانه زنی درباره تمدید توافق ایران با آژانس بین المللی اتمی، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین المللی در وین، اعلام کرد که "تصمیم ایران برای ادامه ضبط داده‌های دوربین‌ها حداکثر تا یک ماه دیگر، امروز (دوشنبه) از سوی سازمان انرژی اتمی به اطلاع مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رسید. "

این در حالی است که روز گذشته محمدباقر قالیباف در اظهارنظری عجولانه خطاب به تذکر علیرضا سلیمی اظهار داشت که" در تاریخ اول خرداد که مبنای سه ماه حذف فیلم‌ها بوده است بعد از این سه ماه حتما سازمان انرژی اتمی حق دسترسی به تصاویر و انتقال آن‌ها را ندارد و موضوع کاملا روشن است. "
 
 
آقایان شریعتمداری و قالیباف! تصمیم گیرنده تمدید دسترسی آژانس، شورایعالی امنیت و تایید رهبری است
 
موضوعی که حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان هم در شماره امروز روزنامه اش به آن اشاره کرد و نوشت: روز شنبه اول خرداد، مهلت سه ماهه ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی -که از ابتدا نیز ضرورتی نداشت! به پایان رسید و آمریکا تحریم‌ها را لغو نکرد. اکنون بر اساس توافق قبلی و در اجرای مصوبه لازم‌الاجرای مجلس شورای اسلامی، دولت موظف است دسترسی بازرسان آژانس به اطلاعات تاسیسات هسته‌ای کشورمان را متوقف کند اما، خبری با قید احتمال و به نقل از یک مقام آگاه در شورای عالی امنیت ملی منتشر شده است که قرار است مهلت سه ماهه برای یک ماه دیگر هم تمدید شود! چرا؟! مگر قرار است در یک ماه پیش‌روی چه اتفاقی بیفتد که دولت محترم به بهای نادیده گرفتن مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی و هزینه سنگین از منافع ملی درپی آن است؟! «فرصت‌سوزی» و «خرید وقت»، نیاز حیاتی آمریکا و آژانس است، اما چرا باید این نیاز قطعی دشمن از سوی ما تامین شود؟! این پرسشی است که انتظار می‌رود دولت برای آن پاسخ قانع‌کننده‌ای داشته باشد!
 
 
 
آقایان شریعتمداری و قالیباف! تصمیم گیرنده تمدید دسترسی آژانس، شورایعالی امنیت و تایید رهبری است
 

این در حالی است که تقریباً همه مردم می‌دانند که تصمیم گیر در اینگونه مسائل مهم در اختیار شورایعالی امنیت ملی است و مصوبه این شورا هم در صورت تایید رهبری قابل اجرا خواهد بود.

آیت الله خامنه‌ای هم چندی پیش و به دنبال انتشار و افشای فایل جنجالی ظریف از پشت تریبون اعلام کردند که در همه جای جهان وزارت خارجه مجری سیاست‌های نظام است.

حال سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا حسین شریعتمداری و رئیس مجلس یازدهم از این موضوع خبر ندارند و یا اینکه آگاهانه قصد دارند توپ این دست مسائل را به زمین دولت بیاندازند و به دنبال آن برای مردم هزینه تراشی کنند؟

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۸۵۲۹، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
یعنی قالیبافی که خودش مثلا رئیس محل قانونگذاری است و اقای شریعتمداری که صاحبدار مملکت است نمیدانند این توافقات دست کیست و با تایید یا تکذیب چه کسی باید انجام بشه بابا مردم دیگه می دونن هه چیزو الکی فیلم بازی نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین