پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
آیت الله شیخ حسن صانعی ضمن ترسیم چهره‌ای از امام که می‌توانست دین و دنیای مردم را در حکومتی الهی تجمیع کند یادآور شد: این رسم شورای نگهبان که با نگاهی بسته و متحجر بخواهند به جای همه تصمیم بگیرند و به اثرات تصمیمات خود واقف نباشند و حضور مردم را کم رنگ کنند با اندیشه متعالی امام خمینی سلام الله علیه سازگار نیست.
شعارسال:آیت الله شیخ حسن صانعی امروز با اشاره به تصمیمات شورای نگهبان در رد صلاحیت‌ها گفت: روزی آقای رسولی محلاتی خدمت امام آمدند و گفتند شورای نگهبان با استناد به قاعده نفی سبیل برخی از روابط کشور با جهان را رد کرده است.
آیت الله صانعی افزود: امام ضمن نفی این موضوع و توبیخ شورا، گفتند «امروزه مگر می‌توان در غار‌ها زندگی کرد. ما امروز یک نظام هستیم و باید به لوازم آن ملتزم باشیم.»؛ و پس از آن حاج احمد آقا را به شورا فرستادند تا لوازم زندگی در دنیای معاصر را به اعضای شورا گوشزد کند.
آیت الله صانعی ضمن ترسیم چهره‌ای از امام که می‌توانست دین و دنیای مردم را در حکومتی الهی تجمیع کند یادآور شد: این رسم شورای نگهبان که با نگاهی بسته و متحجر بخواهند به جای همه تصمیم بگیرند و به اثرات تصمیمات خود واقف نباشند و حضور مردم را کم رنگ کنند با اندیشه متعالی امام خمینی سلام الله علیه سازگار نیست.
 
این رسم شورای نگهبان که بخواهند به جای همه تصمیم بگیرند با اندیشه متعالی امام سازگار نیست

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار ۶ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۵۱۱۰۹۳، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین