پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴
متاسفانه یکی از بدی‌های انتخابات، اجازه به بداخلاقی‌های سیاسی است. برخی از رسانه‌ها با انتشار تصویری از دیپلم زاکانی، نامبرده را مورد تاخت و تاز قرار داده‌اند.
شعار سال: دوباره دیپلم بگیرید!

علیرضا زاکانی که حالا رسماً یکی از ۷ کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌باشد و حداقل روی کاغذ امکان پیروزی‌اش منتفی نیست، کلکسیونی است از سوابق مشعشع تحصیلی؛ نمره ریاضی ۴.۵ و شیمی ۷ در دبیرستان، ۳ ترم مشروطی در دانشگاه و تغییر رشته تخصصی پزشکی خلاف قوانین آیین نامه از اطفال به پزشکی هسته‌ای با ۳ سال وقفه در تحصیل!

او در توضیح ۳ ترم مشروطی خود در دانشگاه از دو عامل نام می‌برد، یکی مشغولیت مرتبط با بسیج دانشجویی، که اکنون به عنوان تنها سابقه اجرایی او نقش اساسی در احراز صلاحیتش داشته و دیگری مسافرکشی برای امرار معاش می‌گوید: در تدارک مقدمات اجرایی تاسیس تشکل در دانشگاه (بسیج دانشجویی) بودم و همزمان با تحصیل و فعالیت دانشجویی، برای امرار معاش خانواده نیز خارج از دانشگاه کار (مسافرکشی) می‌کردم.

روزنامه "بامداد" به مدیرمسئولی محمدرضا تقوی فرد این اسناد را برای اولین بار منتشر کرد؛ پاسخ تقوی فرد ناظر به جوابیه زاکانی، با عنوان دوباره دیپلم بگیرید (http://taghavifard.blogfa.com/post/۱۷۵) را بخوانید! /آوانگارد

پ. ن: نمره انضباط زاکانی، ۲۰
البته مهم انضباط است
آقای جنتی هم گفت تقوا!

تخریب زاکانی با کارنامه تحصیلی؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از اسکان نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین