پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۱۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
انواری، عضو حزب موتلفه گفت: در واقع همتی می‌خواهد خودش را از لجن‌زار عملکرد دولت در حوزه اقتصادی بیرون بکشد و سپس افکارعمومی را تحت تأثیر قرار دهد.
شعار سال: برخی کارشناسان معتقدند که در نهایت کاندیدا‌های اصولگرا به نفع رئیسی کنار می‌روند و از میان مهرعلیزاده و همتی نیز فقط یک نفر در صحنه باقی می‌ماند.

حسین انواری درباره آرایش صحنه انتخابات ریاست جمهوری گفت: از جریان حامی دولت آقای عبدالناصر همتی وارد صحنه شد، با وجودی که عملکردش در بانک مرکزی مشخص است، این روز‌ها مظلومایی می‌کند و می‌گوید بانک مرکزی در بروز و ظهور این وضعیت اقتصادی کاره‌ای نبوده است. در واقع همتی می‌خواهد خودش را از لجن‌زار عملکرد دولت در حوزه اقتصادی بیرون بکشد و سپس افکارعمومی را تحت تأثیر قرار دهد.

وی درباره کبریت بی خطر خوانده شدن همتی و مهرعلیزاده، بیان کرد: این طور نیست، آن‌ها می‌توانند تأثیرگذار باشند. بازی که جناح مقابل راه انداخته نباید موجب غفلت جریان انقلابی و اصولگرا شود. اتفاقا آن جناح می‌خواهد وانمود کند نه رأی می‌دهد و نه رأی دارد، ولی سر بزنگاه در صحنه حضور پیدا خواهد کرد و مجتمع خواهد شد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به ادوار گذشته انتخابات یادآور شد: باور من نیست که آن‌ها بی تفاوت یا کبریت بی خطر هستند. پیش بینی می‌شود که در نهایت آقای مهرعلیزاده به نفع آقای همتی کنار می‌رود. به عبارت دیگر مهره اصلی جریان رقیب در صحنه انتخابات آقای همتی است.

وی افزود: آقایان در جریان اصولگرا باید بنشینند مطابق بازی‌های جناح مقابل تصمیم درستی برای خدمت به مردم بگیرند، چون فرض ما این است که این ۵ نامزد برای کسب قدرت به میدان نیامده اند. پس اگر حضور آن‌ها برای نظام و انقلاب است باید بتوانند تحلیل درستی کنند تا آنچه رضای خداوند است و می‌تواند تعامل را سامان دهد به آن برسند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره احتمال کناره گیری محسن رضایی به نفع سیدابراهیم رئیسی تأکید کرد: نامزد‌های اصولگرا باید یکدیگر را تقویت کنند تا آخر کار پراکندگی آرا اتفاق نیفتد. بعد از مناظرات نامزدها، عقلایی است که ۴ نامزد اصولگرا (زاکانی، قاضی زاده هاشمی، رضایی و جلیلی) به نفع آقای رئیسی انصراف دهند.

وی افزود: آقای رئیسی با توجه به شرایط کنونی می‌تواند بیشترین آرا را داشته باشد بنابراین باید سایر نامزد‌های اصولگرا کمک کنند تا پراکندگی آرا صورت نگیرد، چون این اتفاق به نفع نظام نخواهد بود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فردا، تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۷۰۲۴۶، www.fardanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
الان همه کاندیدها همین قصدو دارن هیچ کدوم سبقه خودشونو رو نمیکنن که چه کار با کشور و ملت کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین