پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳
با توجه به آغاز فصل برداشت گندم که یک هفته‌ای می‌شود در شهرستان پارس آبادمغان شروع شده، گندمکاران این منطقه از عدم دایر نشدن مراکز خرید تضمینی برای تحویل سریعتر محصولات خود سردرگم مانده‌اند.
شعار سال: با توجه به آغاز فصل برداشت گندم که یک هفته‌ای می‌شود در شهرستان پارس آبادمغان شروع شده، گندمکاران این منطقه از عدم دایر نشدن مراکز خرید تضمینی برای تحویل سریعتر محصولات خود سردرگم مانده‌اند.

این گلایه کشاورزان پارس آبادی در حالی است که هفته پیش معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از دایر شدن ۴۴ مرکز خرید برای راحتی خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به نرخ خرید تضمینی ۵ هزار تومان خبر داده بود.

با توجه به استراتژیک بودن محصول گندم، اتخاذ تدابیری برای تحویل سریعتر محصول یک سال زحمت کشاورزان و پرداخت به موقع هزینه دسترنج آن‌ها می‌تواند علاوه بر تشویق کشاورزان به ادامه روند تولید، از هدر رفتن منابع غذایی کشور پیشگیری کند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین