پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
همتی پس از اولین مناظره انتخاباتی در جمع حامیان خود گفت: این شیوه مناظرات بیشتر به مسابقه هفتگی شبیه بود؛ که من اعتراض خودم را نیز نسبت به این مسئله در پایان عنوان کردم. وی همچنین گفت: یکی دیگر از انتقادات من به این مناظره آن است که مهم‌ترین سئوال یعنی ویروس کرونا و تاثیرات آن مطرح نشد.

شعار سال:همتی پس از اولین مناظره انتخاباتی در جمع حامیان خود حضور یافت.
 
به گزارش ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر همتی، وی با حضور در جمع حامیان گفت: این شیوه مناظرات بیشتر به مسابقه هفتگی شبیه بود. که من اعتراض خودم را نیز نسبت به این مسئله در پایان عنوان کردم.


وی همچنین گفت: یکی دیگر از انتقادات من به این مناظره آن است که مهم ترین سئوال یعنی ویروس کرونا و تاثیرات آن مطرح نشد. با وجود آنکه کرونا الان از اساسی ترین مسائل کشور است و مردم بسیاری از عزیزانشان را به خاطر آن از دست دادند.
 
همتی همچنین گفت: مسئله دیگر این است که این حضرات از همان ابتدای مناظره شروع به تهمت زدن به بنده نمودند، آن‌هم در مورد مسائلی که خودشان مقصرند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  انتخابات، تاریخ انتشار:15 خرداد 1400، کدخبر:621548 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین