پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
خارج از مباحث حاشیه‌ای که برای اولین مناظره کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری تصور می‌شد مثل بحث و متلک‌های سنگین همتی و زاکانی به هم یا حملات پنج کاندیدا به عملکرد دولت، اما نباید از لرزش دست‌های آقا محسن رضایی هم گذشت که این مساله هنگامه نشان دادن نمودارهایش بیشتر عیان می‌شد.
شعار سال: البته که اشاره و نکته اصلی من محسن رضایی و زاکانی و جلیلی نیست که دست به نمودار بودند و سعی می‌کردند با نشان دادن انواع و اقسام نمودار‌های مختلف دولت روحانی را به چالش بکشند تا این که بخواهند سوالات مطرح شده را پاسخ گویند. بگذریم.
نیازی به «خیلی متشکرم»‌های آقای حیدری نبود
جناب حیدری مجری مناظره‌ها خیلی تاثیر چندانی نداشت که بشود کارش را نقد کرد. برایش یک سری سوالات با سازوکاری مشخص طراحی شده بود که او باید مدام قرعه کشی می‌کرد و عدد‌ها را نشان می‌داد و سوالاتی که به دستش داده بودند را طرح می‌کرد.

حتی میکروفون‌های کاندیدا‌ها هم به سرعت سر وقت مورد نظر قطع می‌شد و نیازی به دخالت مجری نبود که مثلا بی طرفی یا تاثیرگذاری اش را نشان دهد.

نکته ام، اما همین جاست. حیدری مجری مناظره‌ها شب گذشته حدود ۱۰ ثانیه به پایان وقت هر کاندیدا‌ها به آن‌ها می‌گفت: «خیلی متشکرم از جنابعالی» با این کار عملا ۱۰ ثانبه از وقت تمام کاندیدا‌ها گرفته می‌شد در حالی که اصلا نیازی به این کار نبود.
نیازی به «خیلی متشکرم»‌های آقای حیدری نبود
وقتی میکروفون‌ها سر وقت قطع می‌شوند و کاندیدا‌ها هم ثانیه شمار دارند دیگر نیازی نبود و نیست تا جناب حیدری وارد عمل شود و تذکر دهد که وقت صحبت کنندگان در حال تمام شدن است.

اضافه صحبت کردن کاندیدا‌ها کسی را اذیت نمی‌کرد. مخاطب هم که حرف اضافه‌ای نمی‌شنید، چون سر وقت میکروفون‌ها قطع می‌شد. پس نیازی به «خیلی متشکرم»‌های آقای حیدری نبود. این کار فقط همان ثانیه‌ها را از کاندیدا‌ها می‌گرفت، اگر نمی‌گویید حالا مگر در آن چند ساعت چه داشتند بگویند که در این ثانیه‌ها چیزی بگویند؟!
 
مهدی بذرافکن

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۶خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۲۲۴۱۵، khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
0
بکار بردن اینهمه خیلی متشکرم معنی ندارد !!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین