پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
استاندار تهران از پیگیری اقدامات مختلف جهت حفظ سلامت عوامل اجرایی انتخابات خبر داد و گفت: نگرانی در مورد اطمینان از حفظ سلامت عوامل اجرایی انتخابات وجود دارد؛ چرا که در تهران شمارش آرا الکترونیکی نیست و تعداد صندوق‌های رای و همچنین میزان جمعیت زیاد است.
شعار سال: انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: نگرانی در مورد اطمینان از حفظ سلامت عوامل اجرایی انتخابات وجود دارد؛ چرا که در تهران شمارش آرا الکترونیکی نیست و تعداد صندوق‌های رای و همچنین میزان جمعیت زیاد است.

وی افزود: نگرانی فرماندار تهران در مورد واکسن عوامل اجرایی و کاهش ناظرین کاندیدا‌های شورا در صندوق‌های رای مطرح شده که در کمیته امنیت اجتماعی و قرارگاه بررسی می‌شود تا اطمینانی برای عوامل اجرایی فراهم شود و نگرانی پیش نیاید.

استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: در مورد واکسن نیز ۷۵ مرکز برای تزریق واکسن در استان تهران بر طبق گروه بندی سنی که ستاد ملی مصوب کرده مشخص شده که ۸۳۸ هزار و ۳۰۰ نفر در استان تهران واکسن دریافت کردند که ۵.۸ دهم درصد جمعیت است که نسبت به میانگین کشوری ۵.۷ درصد جلوتر هستیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۸۹۵۰۹، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
0
بسیار این شرایط خطرناک است و مهار آن سخت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین