پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰
خسرو طالب‌زاده، آسیب‌دیدگی ناشی از نشت آب به داخل مرکز اسناد را رد کرد و گفت: آسیب‌دیدگی اسناد وزارت امور خارجه دروغ محض است.
شعار سال: به‌دنبال برخی شنیده‌ها مبنی بر آبگرفتگی بخشی از ساختمان آرشیو ملی و آسیب‌دیدگی تعدادی از اسناد این سازمان، این موضوع از خسرو طالب‌زاده، معاون اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران پیگیری شد.

طالب‌زاده در این‌باره و نگرانی‌های حاصل از تخریب و آسیب‌دیدن بخشی از اسناد در مخازن آرشیو ملی، به خبرنگار ایبنا گفت: هیچ آبگرفتگی در سازمان اسناد اتفاق نیفتاده است؛ بلکه به بروز مشکل در سیستم آبرسانی مربوط می‌شد.

وی توضیح داد: روزگذشته در سیستم آبرسانی قطعی آب اتفاق افتاد و بررسی‌ها نشان داد این آسیب‌دیدگی مربوط به محوطه باز و پارکینگ بوده که درحال‌حاضر مراحل ترمیم و تعمیر در حال انجام است.

معاون اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران درباره احتمال وارد شدن آسیب و خسارت به برخی اسناد وزارت امور خارجه در پی این ترکیدگی لوله آب افزود: آسیب‌دیدگی اسناد وزارت امور خارجه دروغ محض است و محل وقوع این مشکل، ارتباطی با مخازن ندارد.

طالب‌زاده همچنین، عزل یکی از مدیران در پی این اتفاق را شایعه خواند و بیان کرد: نشتی لوله آب بیرون سازمان اسناد و داخل محوطه اتفاق افتاده و ربطی به هیچ یک از مدیران مرکز ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایبنا، تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۰۷۱۱۴، www.ibna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین