پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
شاید بتوان حدس زد که علت این حجم تندخویی، درشت گویی، خارج از چارچوب صحبت کردن، پرخاشگری بعضا گستاخانه و. در برخی از مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای چیست. آن از جهانپور و ادبیات مسئله دارش در فضای مجازی و متاسفانه این از دکتر وهاب زاده عزیز! آیا مدیران وزارت بهداشت نمی‌توانند متین، باوقار و مودب صحبت کنند؟

شعار سال:در واکنش به سخنان درست یا نادرست قاضی زاده هاشمی و مهرعلیزاده ، موضع گیری کرده اند، استدلال خوبی هم اورده اند. اما در انتها، کل کار را به گند کشیدند. یعنی چه که: تا سیه روی شود هر که در او غش باشد؟

مگر میدان لعن و نفرین است؟ حرف و استدلالت را زدی،چرا نفرین و لعن و توهین در پیش می گیرید؟

واکنش مشاور وزیر بهداشت به اظهارات خلاف واقع کاندیدای حامی دولت:آقای مهرعلیزاده! این گوی و این میدان/امیدواریم که سلامت مردم را گروگان نگیرند

 وهاب‌زاده:هم‌اکنون تمام امکانات و اختیارات را در خدمت آقای مهرعلیزاده قرار می‌دهیم، تا ۱۶۰ میلیون واکسن وعده داده شده را طی سه ماه وارد کنند!

امیدواریم که سلامت مردم را گروگان نگیرند و این موضوع مشروط به رای دادن به ایشان نشود. این گوی و این میدان! تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد.

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعارسال ،برگرفته از مصاف

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین