پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
ند پرایس گفت: هیچ ارتباطی بین رفع تحریم‌ها علیه سه مقام سابق دولت ایران و مذاکرات جاری در وین برای تعیین سرنوشت برجام، وجود ندارد.
شعار سال: ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که هیچ ارتباطی بین رفع تحریم‌ها علیه ۳ مقام سابق دولت ایران و مذاکرات جاری در وین برای تعیین سرنوشت برجام، وجود ندارد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، آنتونی بلینکن در بیانیه‌ای اعلام کرد که وزارت‌های خارجه و خزانه داری آمریکا تحریم‌ها علیه سه مقام سابق دولت ایران و دو شرکتی که پیشتر در خرید، فروش، انتقال، یا بازاریابی محصولات پتروشیمی ایران دخیل بودند، را در نتیجه تغییر وضعیت یا رفتار از سوی طرف‌های تحریم شده، رفع می‌کند.

پرایس روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت که قطعا هیچ ارتباطی بین حذف نام (افراد و شرکت ها) و مذاکرات وین برای تعیین سرنوشت توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ وجود ندارد.
 
با وجود پیشرفت در دوره‌های قبلی مذاکره، همچنان چالش‌ها باقی مانده است

پرایس در این رابطه افزود که این یک روال معمول و فنی مطابق با اصول تحریم‌ها و فرایند‌های اداری است که وزارت خزانه‌داری آمریکا به طور معمول بررسی و اقدام مناسب را صورت می‌دهد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به مذاکرات وین ادامه داد که با وجود پیشرفت در دوره‌های قبلی مذاکره، همچنان چالش‌ها باقی مانده و مسائل بزرگ باعث اختلاف میان طرفین است.

به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، اما مقامات آگاه از مذاکرات وین گفتند که دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا به دنبال این هستند که چگونه می‌توان یک تکانه به مذاکرات وارد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۲۲۳۷۶، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین