پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
در سفر وزیر بهداشت به استان مرکزی، ۲۶ پروژه آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی استان مرکزی که با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان ساخته و بهسازی شده، در بیست و نهمین آیین پویش ره سلامت به طور همزمان از طریق ویدیوکنفرانس افتتاح شد.
شعار سال: افتتاح بخش مگا‌ای سی یو بیمارستان آیت الله طالقانی، بخش آی سی یو و آنژیوگرافی بیمارستان امیرالمومنین (ع)، مرکز تصویربرداری بیمارستان امیرکبیر، کلینیک ساعی و دانشکده دندانپزشکی از مهمترین پروژه‌هایی است که امروز توسط وزیر بهداشت به طور همزمان افتتاح شد.

با بهره برداری از طرح‌های درمانی امروز در حوزه درمانی، تعداد تخت‌های آی سی یو در استان مرکزی ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد.

همچنین دانشکده دندانپزشکی اراک با ظرفیت ۱۰۹ یونیت و بخش‌های تخصصی و تصویربرداری به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و درمانی استان مرکزی افتتاح شد که خدمات آن با تعرفه دولتی در دو نوبت صبح و بعدازظهر ارائه می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۶۵۵۹۱، www.dolat.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین