پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
مجمع عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امنا، اعضای هیأت امنا، مدیرعامل، بازرس قانونی، اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری و حسابرس مستقل، شنبه ۲۹ خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
شعار سال:  نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در این جلسه با قدردانی از هیات امنا و هیات مدیره موسسه گزارشی از فعالیت‌های اصلاحی موسسه و اقدامات صورت گرفته از جمله واکسیناسیون هنرمندان، نشست‌های فرهنگی، جلب مشارکت نهاد‌های دیگر و... ارایه کرد.

در ادامه جلسه سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت با قدردانی از هیات امنا، هیات مدیره و مدیرعامل موسسه و کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری به دلیل تقلیل بند‌های گزارش حسابرس مستقل به یک بند نسبت به سال‌های گذشته و ایجاد انضباط مالی و اصلاح ساختار‌های مالی و تشکیلاتی گفت: یکی از اهداف عالیه موسسه هنرمندان پیشکسوت انتقال تجربیات ارزشمند هنرمندان گرانقدر به نسل آینده است و بهتر است این انتقال تجربه همراه با معرفت هنر هم باشد و فقط مهارت مورد توجه نباشد.

تعامل سازنده با هنرمندان پیشکسوت و انتقال تجربیات ایشان به نسل آینده، تکریم از هنرمندان در راستای عزتمندی و پاسداشت هنرشان، پیگیری لازم برای تصویب اساسنامه اصلاح شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تهیه و تدوین آیین نامه‌های مورد نیاز موسسه از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

در این جلسه، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و بازرس قانونی، گزارش عملکرد یک سال (سال ۱۳۹۹) موسسه را بر اساس استاندارد‌های حسابرسی ارائه کردند و اعضای هیات امنا به بحث و تبادل نظر پرداختند و نظرا ت خود را در خصوص گزارش‌های ارایه شده بیان کردند و در ادامه، حسابرس مستقل نیز گزارش حسابرسی را ارائه کرد و براساس گزارش مزبور تکالیف قانونی موسسه هنرمندان پیشکسوت تعیین و ابلاغ شد.

مجمع عمومی موسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور انسجام و انضباط اداری و مالی بیشتر از سال ۱۳۹۷ به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استاندارد‌های قانونی برگزار می‌شود و تکالیف قانونی هر موسسه نیز توسط کمیته حسابرسی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار: ۳۰خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۹۲۳۴۴، ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
درست ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین