پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی توییتری خبر داد که نشست رسمی بعدی کمیسیون مشترک برجام روز یکشنبه ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) برگزار می‌شود. وی در ادامه پیام توییتری خود نوشت: «درباره مسیر پیش رو در گفتگو‌های وین در مرحله پایانی آن تصمیم گیری خواهد شد».
شعار سال: خبرنگار وال‌استریت ژورنال بامداد امروز نیز گزارش داد که ششمین دور گفتگو‌های کمیسیون مشترک برجام طی دو روز آینده به پایان می‌رسد. وی در ادامه گفت که فهمیده نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام اوایل ماه جولای (اواسط تیرماه) برگزار خواهد شد.

خبرنگار وال‌استریت ژورنال به نقل از منابعی گفت در حالی که گفتگو‌ها سخت بوده، به آهستگی به پیش می‌رود و شکاف‌ها در حال کاهش یافتن هستند.

وی سپس ابراز امیدواری کرد که روز ۱۵ جولای (۲۴ تیرماه، ششمین سالگرد برجام) پایان این گفتگو‌ها باشد.

«سید عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه ایران روز شنبه ۲۲ خرداد ماه بعد از نشست کمیسیون مشترک برجام در اظهاراتی بیان کرد: ما به دنبال دستیابی به یک توافق مطلوب و خوب برای جمهوری اسلامی ایران هستیم و در این مسیر نه عجله می‌کنیم و نه وقت را تلف می‌کنیم. هر چه زودتر برسیم، البته بهتر است، مهم این است که در این توافق آن اصولی که ایران بخواهد رعایت شده باشد و شاخص‌هایی که بخواهیم به آن رسیده باشیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۳۰خرداد ۱۴۰۰، کد خبر entekhab.ir، ۶۲۳۷۶
اخبار مرتبط
برچسب ها: برجام ، کمیسیون ، روسیه ، وین ، اتریش
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
و نتیجه ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین