پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۷۱۶
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
اشکالاتی که در روند برگزاری انتخابات به وجود آمد، به هیچ‌وجه قابل‌قبول نبود و متأسفانه در برخی از شعب اخذ رأی مشکلات بسیار زیاد بوده است در این باره بررسی اختلالات برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، گزارش عملکردی حتماً باید از سوی وزیر کشور به مجلس ارائه شود.

شعار سال: رئیس «کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور» در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلاتی در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به وجود آمد که باید وزیر کشور در این رابطه به مجلس شورای اسلامی پاسخگو باشد.

محمدصالح جوکار، درباره بررسی اختلالات برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور» مجلس شورای اسلامی، گفت: قطعاً وزیر کشور باید در این کمیسیون حضور یابد و به نمایندگان توضیح دهد.

وی ادامه داد: گزارش عملکرد وزارت کشور درباره برگزاری انتخابات حتماً باید از سوی وزیر کشور به مجلس ارائه شود.

رئیس کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلاتی در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به وجود آمد که باید وزیر کشور در این رابطه به مجلس شورای اسلامی پاسخگو باشد.

لزوم ارائه گزارش عملکرد وزارت کشور درباره برگزاری انتخابات


نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اشکالاتی که در روند برگزاری انتخابات به وجود آمد، به هیچ‌وجه قابل‌قبول نبود و متأسفانه در برخی از شعب اخذ رأی مشکلات بسیار زیاد بود و باید وزیر کشور و دیگر مسئولان ذی‌ربط در این زمینه پاسخگو باشند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 01 تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۳۴۹۰۳، www.mizan.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین