پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۸۰۸
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی در دولت یازدهم وعده‌های ساده‌انگارانه مبنی بر حل مشکلات کشور در مدت ۱۰۰ روز ارائه می‌داد که هیچ گاه این وعده‌ها عملی نشد. دولت سیزدهم نباید چنین وعده‌هایی را مطرح کند بلکه به جای امیدوار کردن مردم با وعده و وعید باید با فعالیت قدرتمند مردم را امیدوار سازد.
شعار سال: اقبال شاکری عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم کشور را در شرایط سختی تحویل می‌گیرد. زندگی مردم به خاطر گرانی‌ها و تورم بسیار سخت شده است لذا مردم از دولت جدید توقع زیادی دارند.

شاکری با بیان اینکه کار سنگینی بر عهده رئیسی است، تصریح کرد: دولت سیزدهم ابتدا باید در راستای جبران عقب افتادگی‌ها و حل مشکلات اقتصادی گام بردارد و پس از آن در راستای بهبود وضعیت اقتصادی اقدام کند.
 
همراهی مجلس با دولت سیزدهم برای تسریع در روند حل مشکلات اقتصادی

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی از همراهی مجلس با دولت سیزدهم برای تسریع در روند حل مشکلات اقتصادی خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات گرانی، افزایش تورم و نقدینگی، افزایش قیمت مسکن و کاهش نرخ اشتغال و ازدواج و شرایط بحرانی بورس، دولت سیزدهم با شرایط سخت و توقعات بالا از سوی مردم کشور را تحویل می‌گیرد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه تشکیل کابینه‌ای قدرتمند، با تجربه و با سابقه درخشان مدیریتی می‌تواند شروعی قوی برای آغاز به کار دولت سیزدهم باشد، خاطرنشان کرد: توقع مجلس این است که هیئت دولت جدید با برنامه‌ریزی دقیق کار‌ها را آغاز کند تا در جامعه امید به آینده شکل بگیرد.

وی افزود: روحانی در دولت یازدهم وعده‌های ساده‌انگارانه مبنی بر حل مشکلات کشور در مدت ۱۰۰ روز ارائه می‌داد که هیچ گاه این وعده‌ها عملی نشد. دولت سیزدهم نباید چنین وعده‌هایی را مطرح کند بلکه به جای امیدوار کردن مردم با وعده و وعید باید با فعالیت قدرتمند مردم را امیدوار سازد.
 
نمی‌توانیم قبول کنیم مسئولانی که لطمات زیادی به دولت وارد کردند پس از اتمام دوره مسئولیت‌شان پاسخگو نباشند

شاکری با بیان اینکه برخی مسئولان و مدیران بانی وضع موجود هستند، ادامه داد: کمیسیون اصل ۹۰ باید عملکرد مدیران عالی رتبه و وزرا را مورد بررسی قرار دهد. بنده از سوءتدبیر و ترک فعل آخوندی در وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کرده‌ام.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌توانیم قبول کنیم مسئولانی که لطمات زیادی به دولت وارد کردند پس از اتمام دوره مسئولیت‌شان پاسخگو نباشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در این رابطه پیشنهاداتی در قالب طرح از سوی نمایندگان ارائه شده است تا مسئولان پس از پایان دوره مدیریتشان تا مدتی حق خروج از کشور نداشته باشند. مسئولانی که به دلیل ناتوانی و خستگی و وابستگی سیاسی و جناحی نتوانستند عملکرد مناسبی داشته باشند باید پاسخگوی ترک فعل‌های خود باشند.

وی تصویب لایحه شفافیت را اقدام مهمی برای پیشگیری از تخلفات مدیریتی خواند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۳۹۸۸۸، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین