پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر یک ایرباس لوکس مدل A ۳۸۰ به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران هدیه داد. پیش از این نیز، او یک فروند هواپیمای لوکس ۴۰۰ میلیون دلاری را به عنوان هدیه ویژه به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هدیه داده بود.
شعار سال: تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر یک ایرباس لوکس مدل A ۳۸۰ به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران هدیه داد. پیش از این نیز، او یک فروند هواپیمای لوکس به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را به عنوان هدیه ویژه به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هدیه داده بود.

آن طور که رسانه‌های عربی زبان گزارش داده‌اند پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران و کسب بیشترین آراء این انتخابات توسط ابراهیم رئیسی، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر یک ایرباس لوکس مدل A ۳۸۰ به ابراهیم رئیسی هدیه داده است. این اقدام امیر قطر پیش از این سابقه داشته است.
 
ماجرای هدیه‌ی هواپیمای قطری به رئیسی

سه سال پیش نیز تمیم بن حمد آل ثانی یک فروند هواپیمای مجلل ۴۰۰ میلیون دلاری را به عنوان هدیه ویژه به رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه تقدیم کرده است.

آن زمان رسانه‌ها نوشته بودند: امیر قطر این هدیه را برای نشان دادن «دوستی خود به اردوغان و اعتماد به ترکیه» تقدیم کرده است. تقدیم این هدیه بعد از آن صورت گرفته بود که رئیس جمهور ترکیه علاقه خود به هواپیما را که از نوع بویینگ ۸-۷۴۷ بود ابراز کرده بود.
 
ماجرای هدیه‌ی هواپیمای قطری به رئیسی


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۲تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۸۰۹۷۸، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین