پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری نشست این کمیسیون و تعیین اعضای کمیته تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری خبر داد و گفت: احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم به عنوان رئیس این کمیته انتخاب شده است.

شعار سال: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از تعیین اعضای کمیته تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری خبر داد.
 
 شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری نشست این کمیسیون و تعیین اعضای کمیته تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری خبر داد.

به گفته حیدری، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم به عنوان رئیس این کمیته تحقیق و تفحص انتخاب شده است.
 
بر اساس این گزارش، سارا فلاحی و سید محمود نبویان به عنوان نواب رئیس و یعقوب رضازاده به عنوان دبیر منتخب شده اند.
 
درخواست تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری بیست و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به دنبال انتشار یک فایل صوتی از وزیر امور خارجه در مجلس تصویب شد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار:1 تیر  1400، کدخبر: 498197، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین