پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۹۴۷
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴
واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیستی در حوالی شهرستان نقده به جان باختن ۲ خبرنگار و مصدومیت شمار دیگری از آنها منجر شد.
شعار سال:  اتوبوس این گروه از خبرنگاران که به دعوت سازمان محیط زیست از تهران برای تهیه گزارش احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند، ساعتی قبل در منطقه بنگله بین پیرانشهر و نقده واژگون شد و به دره سقوط کرد.

واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی | ۲ خبرنگار جان باختند + عکس و اسامی

دقایقی پس از این حادثه گروه‌های امداد و نجات خود را به محل حارثه رساندند. بر اساس اعلام مرکز هماهنگی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر هم اکنون تیم های امدادی در محل حادثه حضور دارند و در حال انتقال حادثه دیدگان به مراکز درمانی هستند.

۲ خبرنگار در واژگونی اتوبوس جان باختند

 آیدین دانشگر، رئیس بیمارستان نقده، درباره خبرنگاران فوت‌شده گفت: مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی دو خبرنگاری هستند که در این حادثه فوت کردند. 

او افزود: در این حادثه ۱۳ خبرنگار هم مصدوم شدند که به بیمارستان انتقال یافته‌اند و حال یک نفر وخیم است.

امیر جعفرزاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ساعتی بعد درباره تعداد مصدومان گفت: در واژگونی اتوبوس خبرنگاران ۲۱ نفر مصدوم شدند.

بنا بر این گزارش، ۶ نفر از مصدومان با بالگرد هلال احمر و تیم امدادهوایی به بیمارستان تبریز انتقال یافتند.

ویدیویی از محل سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در «نقده» آذربایجان غربی
تعداد بازدید : 2

واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی | ۲ خبرنگار جان باختند + عکس و اسامی

سرهنگ پاکدل در خصوص واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در مسیر تونل کانی سیب در شهرستان نقده بلافاصله ماموران پلیس راه و انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند. وی افزود: با حضور سریع ماموران در صحنه تا این لحظه در پی این حادثه ناگوار، ۲ نفر از خبرنگاران فوت و ۲۲ نفر نیز مجروح و توسط عوامل انتظامی و امدادی سریعا به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ پاکدل در پایان تصریح کرد: ماموران علت این حادثه دردناک را نقص فنی و ترمز اتوبوس حامل خبرنگاران عنوان کرده اند.
 
۲ خبرنگار در واژگونی اتوبوس جان باختند
پیام تسلیت معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی جان باختن دو خبرنگار

محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی نوشت:

حادثه تلخ ازدست‌دادن دو بانوی خبرنگار در ارومیه و مجروح شدن جمع دیگری از خبرنگاران حوزه محیط زیست را به همکارانم در رسانه و خانواده این عزیزان تسلیت می‌گویم و با همه وجود پیگیر دستگاه‌های متولی برای روشن‌شدن علت حادثه، جبران خطا‌های احتمالی و تلاش حداکثری برای مجروحان هستم.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۰۹۷۷۲، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین