پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
محمدی گفت: ۳ میلیون دوز واکسن سینوفارم چین ظرف روز‌های آینده وارد کشور خواهد شد؛ بنابراین تا آخر تیر واکسیناسیون در ایران به سرعت قابل قبول خواهد رسید.
شعار سال: محمدی از واردات ۳ میلیون دوز واکسن سینوفارم چین به کشور ظرف روز‌های آینده خبر داد.

سیدحیدر محمدی مدیرکل اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذاودارو با اشاره به اینکه واکسن‌های وارداتی بهارات از همان ابتدا تقسیم بر دو شد تا برای تزریق دوز دوم مشکلی نباشد، گفت: دوز اول و دوم واکسن به جامعه هدف تزریق شد و در خصوص واکسن آسترازنکا بخش زیادی از کسانی که دوز اول را دریافت کرده بودند، دوز دوم را هم دریافت کردند و بخش باقیمانده با ورود محموله جدید واکسینه خواهند شد که در تیرماه وارد کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: ۳ میلیون دوز واکسن سینوفارم چین ظرف روز‌های آینده وارد کشور خواهد شد؛ بنابراین تا آخر تیر واکسیناسیون در ایران به سرعت قابل قبول خواهد رسید.

محمدی افزود: واکسن برکت مجوز تزریق اضطراری دریافت کرده و ۳۲۰ هزار دوز واکسن به معاونت بهداشت تحویل داده شده است و ۴۰ هزار دوز دیگر هم فردا تحویل داده می‌شود. معاونت بهداشت در صورتی که واکسن در اختیار داشته باشند، روزانه ۲۵۰ هزار دوز واکسن تزریق می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۲۵۹۶۵، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین