پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
بخشدار کهریزک گفت: کلیپ توسط برخی از رقبای انتخاباتی پخش شده و به محض انتشار کلیپ در محل حاضر شدیم و موارد بررسی شد، که به هیچ وجه مواردی برای تأیید و یا ابطال انتخابات وجود نداشت.
شعار سال: امین بابایی در خصوص برخی موارد مطرح شده در خصوص انتخابات شورای شهر باقرشهر و کهریزک اظهار داشت: ایراداتی در انتخابات شورای شهر باقرشهر و کهریزک مشهود بود، که مطمئناً نیرو‌های نظارتی در مجموعه هیأت نظارت بر انتخابات شورا‌های ری اقدام به بررسی و جمع آوری مستنداتی کردند.

وی افزود: مستندات برای بررسی و تأیید صحت و سقم، انحلال و یا تأیید شورا‌های شهر باقرشهر و کهریزک در هیأت عالی نظارت استان تهران و یا هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات بر اساس قانون بررسی می‌شود.

بخشدار کهریزک در خصوص پخش کلیپ توزیع مواد مخدر بین جمعی از افراد معتاد گفت: این کلیپ توسط برخی از رقبای انتخاباتی پخش شده و به محض انتشار این کلیپ در محل حاضر شدیم و موارد بررسی شد، که به هیچ وجه مواردی برای تأیید و یا ابطال انتخابات وجود نداشت.

بابایی افزود: اخبار منتشر شده در فضای مجازی تحت تأثیر فضای رقابتی بین افرادی است، که بعضاً اخلاق و اخلاق مداری را زیر سوال می‌برند و لذا خرید و فروش رأی و یا توزیع مواد مخدر بین معتادان اصلاً صحت موضوعی ندارد و تصاویر منتشر شده صرفاً برای طرح جمع آوری معتادان متجاهر بوده که در گذشته منتشر شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۱۷۳۶، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین