پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۹۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با بیان اینکه برق تونل به هیچ وجه نباید قطع شود، اعلام کردند: پیگیری‌های لازم برای رفع این مشکل به جدیت دنبال می‌شود.
شعار سال : قطع شدن سیستم روشنایی تونل پیامبر اعظم (ص) در محور ارتباطی ایلام به ایوان و برعکس در ساعاتی از روز باعث نگرانی رانندگان وسایل نقلیه در این مسیر شده است.

بر اساس مشاهدات عینی جمعی از رانندگان عبوری از این مسیر در خروج از این تونل و اعتراض شدید به پلیس راه در این محور جهت پیگیری این امر تاکید داشتند.

چند نفر از رانندگان مسافربری دراین خصوص گفتند: ما هروز در این محور به صورت رفت و برگشت تردد داریم و قطع شدن برق این تونل با توجه به مسافت طولانی آن بسیار خطرناک و باعث خطرناک جانی و مالی می‌شود.

مسعود اسماعیلی یکی از این رانندگان گفت: اکثر رانندگان با رسیدن به تونل در مسیر رفت و برگشت با سرعت وارد تونل می‌شوند و انتظار اینکه برق قسمتی از تونل قطع شده باشد را ندارند که این خود باعث وقوع حوادث ناگواری و جبران ناپذیری می‌شود.

مهدی منصوری دیگر رانند مسافربری در این مسیر افزود: طی روز‌های اخیر تا کنون چندین تصادف در داخل این تونل رخ داده است که می‌طلبد مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام نسبت به رفع این موضوع رسیدگی کنند.

با پیگیری‌های بعمل آمده جهت رفع این مشکل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در این خصوص بیان کرد: قطعی برق تونل پیامبر اعظم (رنو) هیچگونه ارتباطی به این اداره کل نداشته و توسط شرکت توزیع نیروی برق استان انجام می‌شود.

مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با بیان اینکه برق تونل به هیچ وجه نباید قطع شود، اعلام کردند: پیگیری‌های لازم برای رفع این مشکل به جدیت دنبال می‌شود.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۳۳۹۵۷۸۹، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
تونل برق اضطراری ندارد که در این موارد برق را تأمین کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین