پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۷۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
در مراسمی با حضور مسئولان قضایی، سیاسی و نظامی انتظامی استان دادستان نظامی استان معرفی شد.
شعار سال: در آیینی که بصورت ویدئو کنفرانش در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور و استان برگزار گردید ستار طالبی‌پور بعنوان دادستان نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات ایمان حیدری دادستان قبلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این آیین علیرضا شیخ علی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان در سخنانی اظهار کرد: رسیدگی به تظلمات و شکایاتی که مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی از فرماندهان دارند، وظایف دادستان نظامی است.

شیخ علی در ادامه با بیان اینکه، نیرو‌های مسلح آرامش و امنیت را به جامعه تزریق و به مردم هدیه می‌دهند، گفت: هدف نیرو‌های مسلح ایجاد آرامش و امنیت در جامعه، و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام قضایی افزود: با این همه خدمات نیروها، اما برخی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که لازم است به شکایات و دادخواهی‌ها رسیدگی کنیم. وی تأکید کرد: رسیدگی به تظلمات مردم و نیرو‌های مسلح، برای اجرای عدالت است و تلاش‌های ارزنده را تحت الشعاع قرار نخواهد داد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: دادستان نظامی استان مدعی العموم جامعه و نیرو‌های مسلح است و لازم است دقت کند، خیلی از جامعه و مردم و شکات، از حق خود محروم نشوند.

شیخ علی در پایان گفت: در اجرای قانون، نشاط و شادی را به جامعه تزریق و حداقل دافعه و حداکثر جاذبه را داشته باشیم.
 
طالبی‌پور دادستان نظامی کهگیلویه و بویراحمد شد

در ادامه سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در سخنانی، خدمات انجام شده در استان را مرهون انقلاب و جمهوری اسلامی ایران عنوان و در خصوص پیشرفت‌هایی که به برکت انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده اظهار کرد: فرزندان این استان به برکت انقلاب، هیچ قله‌ای از علم و موفقیت نیست که به آن دسترسی پیدا نکرده اند.

ملک حسینی با اشاره به طرح تحول در قوه قضائیه گفت: با اجرای این طرح در استان و ریاست فعلی دادگستری استان و تلاش برای انتصاب نیرو‌های جوان در مناصب قضایی، میانگین سنی مسئولان قضایی استان ۳۵ سال است.

وی افزود: در این دوره شاهد ارتقاء رضایت مندی مردم و کیفیت در دادگستری استان هستیم. سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان، ضابطین را جدا از خود نمی‌داند، چون همه سربازان یک نظام بوده و هر یک وظیفه‌ای داریم. در این آیین ستار طالبی پور که پیش از این سمت معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان را بر عهده داشت، به عنوان دادستان نظامی استان معرفی گردید. لازم به ذکر است ایمان حیدری نیز به عنوان دادستان نظامی استان چهار محال و بختیاری منصوب شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۸۸۱۰۰، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
رسیدگی به شکایات مردم امیدواریم که در دستور کار قرار بگیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین