پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: مسکو منابع و ابزارهای کافی را در اختیار دارد تا به فعالیت‌های غیر دوستانه واشنگتن در فضای سایبری پاسخ دهد.

شعار سال: به نقل از اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز پنجشنبه در سخنانی در جمع خبرنگاران تاکید کرد: روسیه منابع کافی را در اختیار دارد تا به فعالیت های غیر دوستانه آمریکا در فضای مجازی واکنش نشان دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: مساله جرم سایبری هنوز داغ است. متاسفانه، سیاسی کردن عمدی و مصنوعی این مساله در حال وقوع است. این مساله به دولت آمریکا هیچ اعتباری نمی دهد. ما منابع کافی را در اختیار داریم تا فعالیت های احتمالی غیر دوستانه و خصمانه در فضای اطلاعاتی و سایبری را رصد کنیم. اگر چنین اقداماتی صورت گیرد، بی شک، چالش جدید و بزرگی در روابط بین مسکو و واشنگتن به وجود خواهد آمد.

اوایل اکتبر واشنگتن رسما دولت روسیه را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی از طریق حملات سایبری و هکری به سازمان ها و موسسات سیاسی متهم کرده است.

وزارت امنیت داخلی آمریکا و دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا با انتشار بیانیه مشترکی رسما دولت روسیه را به داشتن نقش مستقیم در حملات سایبری به گروه ها و سازمان های سیاسی آمریکایی متهم کردند.

روسیه بارها اتهامات آمریکا درباره دخالت در انتخابات ریاست جمهوری و هک کردن سازمان های سیاسی این کشور را رد کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریه انتشار 13 آبان 1395، کد مطلب: 1230542، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین