پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۸۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
در ادامه فشار‌های غیربشری و مستبدانه کشور‌های غربی بر دولت مشروع و قانونی ونزوئلا به ریاست «نیکلاس مادورو»، انگلیس سفیر این کشور را تحریم کرد.
شعار سال: «الکس صعب» سفیر ونزوئلا در انگلیس بامداد امروز (جمعه) به بهانه تلاش برای خرید مایحتاج و مواد غذایی برای دولت کاراکاس - که تحت شدیدترین تحریم‌های غربی قرار گرفته - از سوی لندن تحریم شد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، صعب هم اکنون در کشور کوچک «کِیپ وِرد» به درخواست دولت آمریکا و به بهانه دور زدن تحریم‌های این کشور علیه ونزوئلا بازداشت بوده و قرار است به واشنگتن استرداد شود.

در بیانیه انگلیس درباره تحریم وی ادعا شده است: «صعب و دستیار او آلوارو پولیدو قرارداد‌های نادرستی بستند و کالا‌هایی را با قیمت‌های بالا فروختند. اقدامات آن‌ها باعث سختی بیشتر مردم ونزوئلا شد».

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه ونزوئلا نیز در واکنش به این اتهام زنی دولت لندن، گفت انگلیس در حالی خود را «قاضی ضد فساد برای جهان» معرفی می‌کند که این کشور یکی طرف‌های مسئول برای «سرقت اموال مردم ونزوئلا» است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت برخط نیوز، تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰، www.barkhat.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین