پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۸۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
‌نشست بررسی پتانسیل‌های معدن و صنایع معدنی استان فارس با محوریت شهرستان کازرون با حضور نمایندگان وزارت صمت، ایمیدرو و سازمان‌های استانی برگزار شد.
شعار سال: در این جلسه که در محل سازمان صمت استان فارس برگزار شد، رئیس سازمان زمین شناسی استان و رئیس اداره صمت شهرستان نیز حضور داشتند، پتانسیل پتانسیل‌ها و محدودیت‌های پیش رو توسعه معدن و صنایع معدنی در آن منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این باره مقرر شد برخی مشکلات موجود نیازمند هماهنگی در سطح استان است که با همکاری نهاد‌های مربوطه و نماینده مردم کازرون در شهرستان، برطرف خواهد شد.

علاوه بر این، همچنین با توجه به پوشش گیاهی شهرستان کازرون و محدودیت‌های زیست محیطی منطقه، مقرر شد محدوده‌هایی که عملیات اکتشاف و معدن کاری در آن‌ها مقدور است، با همکاری سازمان زمین شناسی و صمت استان، شهرستان کازرون و هماهنگی با سازمان محیط زیست استان، مشخص شود و پس از آن اقدامات لازم برای انجام عملیات اکتشاف انجام و در صورت اقتصادی بودن پروژه ها، نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از می‌متالز، تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر:me-metals.ir، ۲۱۹۴۶۰
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
با هماهنگی که باشد دیگر آثار فرهنگی تخریب نمی‌شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین