پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
صحبت استاندار ایلام در روز‌های پایانی دولت مبنی بر اینکه بهبود اقتصاد، مهار کرونا و پایداری آب و برق سه اولویت دولت است، انسان را یاد داستان ساواکی سال ۵۸ می‌اندازد. سال‌هایی که بودید چه عملکردی داشتید که در زمان خداحافظی، صحبت از اولویت‌ها و برنامه‌ها و تداوم تعهد‌ها می‌کنید؟ مردم را با یک خداحافظی خوشحال کنید عمو جان!
شعار سال: استاندار ایلام با اشاره به روزهای پایانی دولت دوازدهم، گفت: بهبود وضعیت اقتصادی، مهار کرونا و پایدار کردن خدمات آب و برق سه اولویت مهم دولت است و مسوولان استانی باید تا آخرین لحظه از خدمتگذاری به مردم دریغ نکنند.محمد نوذری با اشاره به روز‌های آخر کار دولت دوازدهم خطاب به مدیران استان، تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا آخرین دقایق مسوولیت خود با تمام توان در راستای خدمتگذاری به مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه روز‌های آخر کار دولت سلب مسوولیت از مدیران نمی‌کند، یادآور شد: امروز دولت در شرایط بسیار سختی به سر می‌برد که از یک طرف با تحریم‌های ناجوانمردانه و بروز مسایل و مشکلات اقتصادی و از طرف دیگر با شرایط قرمز کرونایی روبرو هستیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: کشور در حال حاضر با مسایل و مشکلاتی نظیر شرایط اقلیمی و تبعات حاصل از آن مواجه بوده که رفع این مشکلات و موضوعات نیازمند اهتمام جدی‌تر و تلاش بیشتر مسوولان است.

نوذری رفع مسایل و مشکلات اقتصادی مردم، بهبود شرایط کرونایی و پایدار نمودن خدمات در حوزه آب و برق را سه اولویت مهم دولت در استان در روز‌های آخر دولت دوازدهم ذکر کرد و گفت: تحقق این سه مهم علاوه بر عزم و اراده بالای مسوولان نیازمند مشارکت و همراهی بیش از پیش مردم برای غلبه بر مشکلات پیش رو است که خوشبختانه امروز این وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان بی بدیل است.

وی با اشاره به برخی مسایل و مشکلات آب و برق در استان نیز یادآور شد: علی رغم اینکه امسال شاهد کاهش بی سابقه نزولات جوی در کشور و استان بودیم، اما نباید تمامی مسایل و مشکلات در این حوزه را به پای شرایط اقلیمی گذاشت و دستگاه‌های متولی باید در این زمینه نهایت تلاش و جدیت خود را برای پایدار کردن خدمات آب و برق در استان بکار گیرند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۴۱۳۲۸۹، irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
کاری برای اولویتها انجام شد یا هنوز فقط جزو اولویتهاست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین