پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۹۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اتفاقات اخیر خوزستان را حاصل عملکرد دولت دانست و گفت: نباید مسئولین اجرایی بگذارند تا زمینه ورود ضد انقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی در این شرایط فراهم شود. من اعتقاد دارم باید با کسانی که مسبب این وضعیت هستند و این زمینه را به وجود آوردند تا مردم اعتراض کنند برخورد شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.
شعار سال: حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در خصوص اعتراضات مردم خوزستان به وضعیت بی‌آبی اظهار داشت: اعتراضات مردم خوزستان اعتراضات به حقی است، ولی نمی‌توان این اعتراضات را جز با جبران آنچه بر مردم وارد شده است، پاسخ داد.

ابراهیمی افزود: مسئولین کشور باید بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری خدماتی را به مردم خوزستان ارائه می‌کردند تا این استان از این شرایط نجات پیدا کند، اما متأسفانه عملکرد مجریان کشور طوری است که زمینه را برای اعتراضات فراهم کرد.
 
باید با مسببین وضعیت امروز خوزستان برخورد شود

وی تاکید کرد: بنابراین باید با کسانی که سبب شدند تا این اتفاقات و اعتراضات در خوزستان به وجود بیاید، برخورد شود. چند مرتبه است که زمینه این مسائل ایجاد می‌شود، آن هم در خوزستانی که در دوران دفاع مقدس بیشترین نقش را داشته و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و رنج‌های زیادی را در آن سال‌ها متحمل شده است. این نوع برخورد با آن‌ها متناسب با شأن این مردم نیست.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: باید خدماتی به مردم ارائه می‌شد که این زمینه‌ها از بین می‌رفت. طبیعی است که اگر این زمینه‌ها در هر استانی به وجود بیاید، بخصوص استانی که نفت خیز است و بیشترین سرمایه کشور را دارد، اعتراضاتی را توسط مردم به دنبال خواهد داشت.

ابراهیمی تصریح کرد: نباید مسئولین اجرایی بگذارند تا زمینه ورود ضد انقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی در این شرایط فراهم شود. من اعتقاد دارم باید با کسانی که مسبب این وضعیت هستند و این زمینه را به وجود آوردند تا مردم اعتراض کنند برخورد شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی گفت: اگر این زمینه‌ها از بین برود دیگر شاهد ورود ضد انقلاب، استکبار جهانی و کشور‌های ارتجاعی به صفوف اعتراضی مردم نخواهیم بود. اما تا زمانی که این علت‌ها وجود دارد نمی‌توان با معلول برخورد کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: مسئولین اجرایی کشور باید پیش‌بینی‌های لازم را از قبل برای وضعیت امروز خوزستان انجام می‌دادند تا وضعیت به اینجا نرسد که ضد انقلاب بتواند ورود کند و با منحرف کردن اعتراضات مردمی، با سرنوشت یک کشور و نظام بازی کند.
 
باید با مسببین وضعیت امروز خوزستان برخورد شود

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۶۳۸۳۶، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین