پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۹۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران نیز موضوع افزایش همکاری‌های دوجانبه از جمله امور امداد و نجات، امنیت دریایی، بازگرداندن خدمه و کشتی‌های ماهیگیری را در این جلسه مطرح کرد.
شعار سال: در دیدار «حسن نوریان» با دریادار «محمد شعیب» در مقر آژانس امنیت دریایی پاکستان (PMSA) در شهر بندری "کراچی" همکاری‌های دوجانبه در حوزه دریا و امنیت مورد بررسی قرار گرفت.

افزایش همکاری‌های امنیت دریایی بین ایران و پاکستان در نشست سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی با مدیرکل آژانس امنیت دریایی پاکستان مورد تأکید قرار گرفت.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران نیز موضوع افزایش همکاری‌های دوجانبه از جمله امور امداد و نجات، امنیت دریایی، بازگرداندن خدمه و کشتی‌های ماهیگیری را در این جلسه مطرح کرد.

ایران و پاکستان بر گسترش همکاری‌های امنیت دریایی تاکید کرده‌اند

در این نشست لزوم امضای یادداشت تفاهم همکاری میان آژانس امنیت دریایی پاکستان و فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به منظور توسعه و تعمیق همکاری در مسایل مورد علاقه طرفین که پیش نویس آن قبلا از مجاری دیپلماتیک در اختیار مرزبانی ناجا قرار گرفته است، مورد تأکید قرار گرفت.
 

افزایش همکاری‌های امنیت دریایی بین ایران و پاکستان
 
در پایان این دیدار یک قایق ماهیگیری ایرانی توسط آژانس امنیت دریایی پاکستان به مالک آن در بندر کراچی برگردانده شد.

کشتی ماهیگیری "الرحیمی" که توسط آژانس مذکور در آب‌های پاکستان توقیف شده بود، در مقر آژانس به مالکان آن بازگردانده شد.

سرکنسول ایران در کراپی با ابراز خرسندی از تحویل قایق ایرانی، از تلاش‌های دولت پاکستان برای بازگرداندن کشتی‌های ماهیگیری که سهوا وارد قلمرو سرزمینی پاکستان می‌شوند، قدردانی کرد.

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته ازخبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۴۱۳۷۵۹، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین