پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
معمولا در شروع فراخوان رده سنی جدید، بدلیل افزایش مراجعات، مقدار دوز تزریقی افزایشی می‌شود. مثلا در چند مرکز تجمیعی پایتخت هرکدام تا ۲۵۰۰ تزریق هم می‌شود که به نوع خود بی‌نظیر است و با گذشت چند روز کم کم این گروه سنی در حال تمام شدن است و تعداد تزریق بدلیل کاهش مراجعات کم می‌شود.
شعار سال: معمولا در شروع فراخوان رده سنی جدید، بدلیل افزایش مراجعات، مقدار دوز تزریقی افزایشی میشود. مثلا در چند مرکز تجمیعی پایتخت هرکدام تا ۲۵۰۰ تزریق هم میشود که به نوع خود بینظیر است و با گذشت چند روز کم کم این گروه سنی در حال تمام شدن است و تعداد تزریق بدلیل کاهش مراجعات کم می‌شود.

این مساله در بسیاری از مراکز تجمیعی مشهود است که در روز‌های آخر مانند همین روز‌ها که گروه سنی بالای ۶۰ سال کم میشوند این افت رو شاهدیم. روزی که به ۴۲۰ هزار دوز رسیدیم پیک مراجعات بود. دقیقا ۲۹ روز دیگر این پیک تزریق رو خواهیم دید البته اگر واکسن کافی دوز دوم باشد.

شاید بگویید پس این فیلم و عکس‌هایی که از تجمعات مقابل مراکز منتشر میشود چیست؟ در بسیاری از مراکز تجمیعی خصوصا در تهران، این شلوغی مربوط به ساعت قبل ۱۲ است. از ساعت ۱۲ تا ۱۵ عملا مراکز تجمیعی خلوت میشود. اکثر فیلم‌هایی که شما در تلویزیون ورسانه‌ها مثلا از تهران می‌بینید مربوط به مراکز تجمیعی است که از ساعت ۱۲ به‌بعد مراجعاتشان کاهشی می‌شود.

در توزیع واکسن هم مشکلاتی گا‌ها است که تعداد تزریق کم می‌شود. خصوصا در برخی استان‌ها و شهرستان‌ها این مشکل دیده می‌شود.

با توجه به ظرفیت موجود، در صورت حمایت درست از منابع انسانی بخش بهداشت، تامین کافی واکسن و...، امکان تزریق روزانه ۸۰۰ هزار دوز واکسن در ساختار شبکه‌های بهداشت وجود دارد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی متخصصین بهداشت ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین