پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۸۱۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
نامه وارده از یکی از خوانندگان پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، اشاره به برخی از برخورد‌های نامتعارف و خارج از چارچوب در اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد.جای خالی تکریم در این اداره کل ، مورد سوال قرار گرفته و ورای هرگونه جانبداری و بنا بر وظیفه حرفه‌ای، اقدام به انتقال و انعکاس شکایت شده و انتظار دریافت توضیحات از آن اداره کل را داریم.
شعار سال:

سلام

من در یک شرکت تجهیزات پزشکی کار می‌کنم و از سال ۹۵ جهت انجام امور مربوط به پروانه ساخت و مسئول فنی تجهیزات پزشکی با اداره کل تجهیزات پزشکی در ارتباط هستم.

در کنار همه مشکلاتی که من و سایر مسئولان تجهیزات پزشکی درگیر آن هستیم، از قوانین درست و پاگیری که به جای راهگشا بودن و حمایت از تولیدکنندگان، فقط اسباب زحمت تولید را چندین برابر می‌کنند، بخشنامه‌هایی که هر بار دستخوش تغییرات فرازمینی می‌شوند تا عدم پاسخگویی و پاسخگویی نامناسب در مراجعات حضوری و تلفنی و تیکت‌های درج شده در سایت و رفتار نامناسب با مراجعه کنندگان به هنگام پاسخگویی و امروز با یک پدیده جدید در آن اداره موجه شدم به نام خانم "واو"!

مشکل اصلی من از حدود یک ماه گذشته آغاز شد، از زمانی که بعد از یک روز با تماس های مکرر با اداره کل مطابق معمول و روال جاری! موفق به صحبت با کارشناس مربوطه نشدم و از فردای آن به مدت دو هفته سانترال آن اداره خراب شده و اصلا امکان تماس با هیچ بخشی از اداره نبود، بعد از آن نیز موفق به تماس با آن کارشناس نشدم.

امروز با مراجعه حضوری به آن اداره، پس از ثبت نامه در دبیرخانه، با دریافت راهنمایی از حراست فیزیکی، به بخش مراجعه حضوری هدایت شدم که با دیدن فراهم سازی و مهیا بودگی یک فضای مناسب‌تر نسبت به دوران آغاز کرونا و پیش از آن برای مراجعه کنندگان، خیلی خوشحال شده و تعجب کردم . نکته عجیب‌تر وجود دفتر رسیدگی به شکایات ارباب رجوع بود! جای بسی تعجب و تقدیر داشت که در اداره‌ای معلوم الحال با آن وضعیت پاسخگویی و خدمات رسانی، دفتری برای رسیدگی به شکایات تعبیه نمایند، اما همانطور که تصور اولیه ام بود، نباید از دیدن همچین دفتری خوشحال شد، چون از نظر من ، امکان نداشت که در این اداره یک اتفاق خوب و درست در راستای حمایت از تولید و ارباب رجوع صورت پذیرد، متصدی رسیدگی به شکایات خانم "واو" بود.

من این خانم را برای اولین بار بود که در اداره کل تجهیزات پزشکی می‌دیدم و داستان برخورد من با ایشان به این ترتیب بود که من از طریق تلفن‌ها تعبیه شده با داخلی کارشناس مورد نظر تماس گرفتم، که بتوانم سوالاتم را بپرسم یا در صورت امکان ایشان را ملاقات کنم، اما در آن لحظه ایشان پاسخگو نبودند، از یکی از کارمندان که در داخل سالن در حال تردد بودند، نحوه دریافت مجوز مراجعه حضوری را پرسیدم، ایشان در حال راهنمایی من بودند که خانم "واو" از داخل دفتر رسیدگی به شکایات با صدای بلند گفتند که چرا از ایشان سوال می‌پرسید و...
 
من به ایشان مراجعه کردم و ایشان بدون هیچ وقفه‌ای شروع به توهین به من کردند و با رفتاری که در شان هیچ شهروندی نیست با من برخورد کردند و من هرچه خواستم با ایشان با آرامش صحبت کنم، گویا فایده‌ای نداشت، در نهایت ایشان بعد از چندبار تماس موفق به برقراری ارتباط با کارشناس مربوطه شده و اولین سوالی که کارشناس از من پرسیدند این بود که خانم "واو" با شما بحث می‌کردند؟!، صدای ایشان در حدی بالا بود که کارشناس واحد تولید از طبقه بالایی صدای ایشان را شنیده بودند ...!

بعد از اتمام کار به واحد حراست مراجعه کردم که نحوه شکایت از کارمندان اداره به چه ترتیب است، ایشان گفتند که باید به اداره بازرسی مراجعه کنید، اما کسی پاسخگو نیست و کار شما پیگیری نمی‌شود و خانم "واو" مشکل اعصاب دارد و با همه به همین نحو برخورد می‌کند و شما ناراحت نشوید ....!

من اشتباه بزرگی کردم که به اداره بازرسی نرفتم تا از حق خود دفاع کنم، چون در آن لحظه از بس شوکه بودم که نمی دانستم باید چطور برخورد کنم، و تصمیم دارم تا طی چند روز آینده به این دفتر مراجعه نموده و شکایت خود را ثبت نمایم، هرچند که به آن رسیدگی نشود ....

اما این سیکل معیوب اداره کل تجهیزات پزشکی در برخورد با ارباب رجوع و پاسخگویی‌های نامناسب و روش‌های نادرست ارتباط با تولیدکنندگان تا کی ادامه خواهد داشت؟!

چرا هیچ یک از رؤسای این اداره در زمان خدمت خود به این موضوع رسیدگی نمی‌کنند و چرا باید در دوران اوج کرونا و پیک کرونای دلتا بعد از یک ماه تلاش!، برای پرسیدن چند سوال کوتاه!، می‌بایست به آن اداره مراجعه حضوری داشت؟! ...

و چرا انجام یک کار خوب به اسم دفتر شکایت از مشتری در بخش مراجعات حضوری را با یک انتصاب احتمالا نادرست ، این چنین خراب می‌کنند؟ واقعا با تغییر دولت و روی کار آمدن ریاست جدید، امیدی به تغییر این وضعیت هست؟!

و تولیدکنندگان برای تولید قانونی و با کیفیت، با وجود این نابسامانی‌ها در پاسخگویی، در کنار بخشنامه‌ها و قوانین دست و پاگیر که بعضا با اختلافاتی بین اداره کل تجهیزات پزشکی و سایر بخش‌های صنعت یا حتی خود سازمان غذا و دارو نیز وجود دارد، تا کی می‌توانند مبارزه کرده و ادامه مسیر دهند؟ براستی چرا؟
 
برخورد‌های نامتعارف و خارج از چارچوب در اداره کل تجهیزات پزشکی
 
 
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ر.ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
0
واقعا شماره تلفن های اداره کل تجهیزات هیچ وقت جوابگو نیستن و هربار باید حضوری بریم
سمر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
1
اداره کل تجهیزات پزشکی نمونه بارز بی کفایتی ادارات دولتی در ایرانه، هرچه بدان همه دارند، این اداره یکجا دارد ...
مسیول فنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
1
بی نظم ترین اداره تمامی راه های ارتباطی رو مسدود کردن اصلا جوابگو نیستن
با کارشناس هایی که اکثرا بی ادبن متاسفم !!!!!!
مسئول فني
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
1
بالاي ٩٠ درصد كارمندان اداره تجهيزات از ارباب رجوع طلب كارند و محترمانه رفتار نميكنند و بسياري از آن ها پاسخگوي تيكت و تماس تلفني نيستند و هربار شركت ها براي چند سوال ساده بايد مراجعه حضوري كنند. واقعا جاي تاسف دارد.
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
بر هر چه نظر کنی خراب است
سرفصل نقیصه صد کتاب است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
0
خانم واو یا خانم واویلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
0
ادرات ایران اگر اندکی نقش تعیین کننده داشته باشند، از اردوگاه نازی هم بدترن. مسیرتان به دادگاه ، به شهرداری، بیمه تامین اجتماعی و .... افتاده تا ببینید چه خبره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین