پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۴۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰
بیمارستان امام خمینی (ره) کرج طی مراسمی صبح امروز با حضور مسئولان استانی و دادگستری البرز بازگشایی شد.معاون منابع انسانی و دبیر شورای تحول قضایی دادگستری البرز در این مراسم اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات مقرر شد تا تغییر و تحول مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) با معرفی نامه رسمی به نماینده بنیاد شهید صورت گیرد.

شعار سال:حسین اعظمی چهاربرج، معاون منابع انسانی و دبیر شورای تحول قضایی دادگستری البرز در این مراسم، با اشاره به برگزاری جلسات در شورای تأمین و ستاد کرونا، اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات مقرر شد تا تغییر و تحول مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) با معرفی نامه رسمی به نماینده بنیاد شهید صورت گیرد.
 
اعظمی چهاربرج بیان کرد: امروز هم بنا بر این شد که ظرف یک ماه آینده همه اقدامات لازم از حیث بررسی‌های کارشناسی، اقدامات اداری و موافقت‌های لازم صورت گیرد.
 
دبیر شورای تحول قضایی دادگستری البرز ادامه داد: سه مولفه در این تغییر و تحولی که مطرح است که شامل بحث مدیریت مجموعه، هزینه‌های جاری و روزمره و هزینه‌هایی که برای درمان بیماران در بیمارستان لازم است که باید طبق نظر کارشناسی محاسبه و برای آن‌ها تصمیم گیری شود. در همین راستا ۱۷٠ پرونده جریانی و اجرای احکام در ارتباط بیمارستان امام خمینی (ره) وجود دارد که ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف خواهد شد.
 
در ادامه صورت جلسه تغییر و تحول مدیریت این مجموعه در دادگستری استان البرز امضا شد و با حضور مسئولان در بیمارستان امام خمینی (ره)، مدیریت این بیمارستان به بنیاد شهید تحویل داده شد.
 
پس از آن حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در بیمارستان امام خمینی (ره) حضور یافت و در جمع خبرنگاران درباره واگذاری بیمارستان امام خمینی به بنیاد شهید، گفت: در جلسه قرارگاه کرونا روز شنبه مورخ ۱۶ مرداد در بحث مدیریت بیمارستان تصمیم گیری شد که بنیاد شهید عهده دار مدیریت بیمارستان شود.
 
وی ادامه داد: امروز در محل دادگستری استان البرز با صورتجلسه‌ای که میان مدیران و مالکین بیمارستان تنظیم شد این تغییر و تحول مدیریتی صورت گرفت و ما امروز در این بیمارستان حضور داریم تا بیمارستان با حضور مدیران جدید اداره و فعال شود.
 
دادستان عمومی و انقلاب استان البرز تاکید کرد: کلیه کارکنان بیمارستان از امروز در بیمارستان حضور خواهد داشت و طبق قولی که نماینده بنیاد شهید ارائه کرده است، مقرر شد از امروز ارائه خدمت به بیماران کرونایی در استان البرز با توجه به وضعیت بیماری، صورت گیرد و همچنین دادستانی و دستگاه قضایی در کنار مدیران بیمارستان به رفع مشکلات کمک خواهند کرد.
 
مددی تصریح کرد: از سویی دیگر حقوق و مطالبات کارکنان در یک بازه زمانی یک ماهه تعیین تکلیف می‌شود و ما شاهد بهره برداری کامل از این بیمارستان که مزین به نام حضرت امام (ره) است و ارایه خدمات مطلوب به مردم، خواهیم بود.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: این بیمارستان ظرفیت ۲۵۵ تخت را دارد که امروز ۱۰۰ تخت فعال دارد و با همت عزیزان در بنیاد شهید تمامی تخت‌ها فعال می‌شود و امیدواریم شاهد فعال بودن ظرفیت کامل بیمارستان باشیم.
 
وی تاکید کرد: انتظار داریم در یک ماه آینده ظرفیت کاملی را در بیمارستان و ارایه خدمات به مردم شاهد باشیم.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  دانشجو، تاریخ انتشار:   19 مرداد   1400، کدخبر:955114 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
تو این شرایط ظرفیت بیمارستان میتونه برای بیماران کرونایی هم در نظر گرفته بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
امیدواریم که هرچه زودتر از ظرفیت کامل بیمارستان استفاده شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین