پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
«فخری‌الدین قاری‌زاده» مشاور پیشین وزارت خارجه افغانستان امروز چهارشنبه در پیامی توییتری نوشت: اشرف غنی در بیمارستانی در ابوظبی بستری شده است.
شعارسال: «فخری‌الدین قاری‌زاده» مشاور پیشین وزارت خارجه افغانستان در پیامی توییتری نوشت: اشرف غنی در بیمارستانی در ابوظبی بستری شده است.

مشاور پیشین وزارت خارجه افغانستان در پیامی توییتری در این باره نوشت: منابع از وخامت وضعیت صحی (سلامتی) محمد اشرف غنی رییس جمهور پیشین افغانستان در ابوظبی خبر می‌دهند.

وی در این باره ادامه داد: به نقل ازچندین منبع دیپلماتیک اشرف غنی چند ساعت پیش برای درمان به یکی از مراکز صحی (درمانی) انتقال داده شده است.
 
 
اشرف غنی در بیمارستانی در ابوظبی بستری است
 
این در حالیست که مقامات اماراتی تا کنون در این باره اظهارنظری نکرده‌اند.

از سوی دیگر، ساعاتی پیش وزارت خارجه امارات اعلام کرد که این کشور اشرف غنی و خانواده اش را به دلیل ملاحظات بشردوستانه پذیرفته است.

تلویزیون طلوع نیز در گزارشی اعلام کرد: «محمدظاهر اغبر» سفیر افغانستان در تاجیکستان گفت که اشرف غنی رییس‌جمهور پیشین، حمدالله محب مشاور پیشین امنیت ملی و فضل محمود فضلی رییس دفتر رییس‌جمهور پیشین این کشور باید به اتهام سرقت بیت‌المال توسط پلیس اینترپل بازداشت شوند.

در همین ارتباط، نشریه سان نیز به نقل از سفیر افغانستان در تاجیکستان اعلام کرد که اشرف غنی قبل از سقوط کابل ۱۶۹ میلیون دلار را با استفاده از بالگرد از این کشور خارج کرده است.

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۲۷ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۵۲۸۴۲۲۰، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین