پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
فرماندار گرمسار گفت: علی رغم تلاش‌های صورت گرفته برای خاکسپاری مرحوم کردوانی در گرمسار، اما قرار است آن مرحوم در قطعه نام آوران بهشت زهرا امروز به خاک سپرده شود.

شعار سال: سعید متقی فرماندار گرمسار گفت: پروفسور کردوانی در برنامه های گذشته که در گرمسار و تهران برگزار می شد ، بارها تاکید کرده بودند که علاقه مند بوده تا در زادگاه خود در گرمسار به خاک سپرده شود.
 
او افزود: مطالبه مردم شهرستان گرمسار هم خاکسپاری مرحوم در پارک جنگلی و توریستی کردوانی که در کریدور آزادراه تهران - مشهد قرار دارد، است.
 
فرماندار گرمسار با بیان اینکه علی رغم تلاش های صورت گرفته برای خاکسپاری مرحوم پروفسور کردوانی در گرمسار این مهم موفقیت آمیز نبود، ادامه داد: گفت و گوها از دیروز تا پاسی از شب با همسر و فرزندان پروفسور ادامه داشت ولی خانواده پروفسور به دلیل بعضی از مشکلات و مشورت های گرفته شده  تصمیم گرفتند مراسم تشییع مرحوم کردوانی امروز ساعت ۱۰:۳۰در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ، تاریخ انتشار:   29 مرداد   1400، کدخبر: 7861618، www.yjc.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
تصمیم با خانواده ایشون هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین