پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۸۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
یک چهره سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: به نظر من باید اتاق‌های فکری تشکیل شود و ببینند در چارچوب قانون اساسی چه کار‌هایی می‌شد انجام داد که نشد حتی بحث اصلاح قانون اساسی که همه در خفا در مورد آن حرف می‌زنند باید آشکارا مورد بحث قرار بگیرد.
شعار سال: «فرزانه ترکان»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با نیاز به بازسازی اصلاحات برای چهارسال آتی و بازگشت به جامعه به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: به نظر من اصلاح طلبان فاقد از پیگیری از نشستن بر مسند قدرت، باید ابتدا مواضع خود را با هم یکی کنند اینکه چه می‌خواهند و به دنبال چه هستند و برای مشکلات و نیاز‌های مردم برنامه داشته باشند تا اگر روزی روزگاری مردم خواستند به آن‌ها اعتماد کنند حرفشان در حد شعار نباشد و همراه با برنامه باشد.

او افزود: تلاش اصلاح طلبان این نبود که با برنامه جلو بروند و برای باز کردن گره‌های کشور برنامه مدونی نداشتند. اینکه تنها مسند‌هایی را در اختیار بگیرند راه گشا نبود و لازم است پشت این تصمیم برنامه‌ای وجود داشته باشد.

ترکان تاکید کرد: به نظر من با مردم بودن می‌تواند جناح‌های سیاسی را قدرتمند کند اگر نتوانیم مردم را در کنار خود داشته باشیم و همسو کنیم و به درد مردم نرسیم، نمی‌توانیم هیچ نقطه قوتی برای هیچ جناح سیاسی لحاظ کنیم.

این فعال سیاسی الزام تشکیل اتاق‌های فکر را برای شرایط امروز مطرح کرد و ادامه داد: به نظر من باید اتاق‌های فکری تشکیل شود و ببینند در چارچوب قانون اساسی چه کار‌هایی می‌شد انجام داد که نشد حتی بحث اصلاح قانون اساسی که همه در خفا در مورد آن حرف می‌زنند باید آشکارا مورد بحث قرار بگیرد و سطح مطالبات مردم نسبت به اصلاحات مورد نظر سنجیده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۲۱۴۸۱، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین